Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
dział IT
Temat: dział IT
PC as a Service - czy warto rozważyć? Usługa zyskuje na popularności
Jak się ustrzec najczęstszych błędów w zarządzaniu IT
Czy IT zniknie w cieniu biznesu?
Andrzej Pilaszek
„Shadow IT” w wielu organizacjach wychodzi już z cienia. Budżety na informatykę przydzielane i konsumowane poza decyzją dyrektora IT stale rosną. Mówimy o sytuacji, gdy organizacja komunikuje dyrektorowi IT: oddawajcie nam kasę, bo sami sobie zrobimy IT lepiej!
Materiał promocyjny
Ewolucja działu IT
Lenovo
Od dawna nie chodzi wyłącznie o utrzymanie sieci. Dział IT to obecnie jednostka organizacyjna, która może stanowić centralny punkt dla całego biznesu. Dlatego właśnie wzrasta zainteresowanie tym działem.
BYOD sposobem na odciążenie działu IT
Computerworld Online
Działy IT mogą skorzystać na BYOD (z ang. bring your own device), jeśli tylko wdrożą przejrzystą politykę i zasady ograniczające rolę IT jako działu wsparcia. Przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przygotowując politykę BYOD w organizacji.
Model BYOD – pracownicy kontra dział IT, dział IT kontra pracownicy
Krzysztof Pielesiek
Krótko o tym, jak zupełnie inaczej postrzega się swoją pracę z dwóch różnych pozycji w firmie.
To irytujące IT
Szymon Augustyniak
Wolno działające albo niedostępne aplikacje oraz zbyt długi czas usuwania awarii to najważniejsze źródła niezadowolenia użytkowników IT w międzynarodowych firmach z pracy ich działów informatycznych.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »