Zintegrowana komunikacja

Serwerowa obsługa Cisco Unity

Firmowy produkt Cisco Unity, przeznaczony do serwerowych aplikacji telefonii IP w architekturze AVVID, można integrować z klasycznymi centralami PABX. Rozwiązanie udostępnia przedsiębiorstwu jednolitą platformę komunikacyjną UMS, która łączy pocztę e-mailową, głosową i faksową z możliwością powiadamiania użytkowników komunikatami SMS o zdarzeniach. Produkt, przeznaczony dla przedsiębiorstw wykorzystujących w swoich sieciach systemy pocztowe MS Exchange i Lotus Domino (oraz związane z nimi oprogramowanie MS Outlook i Lotus Notes), usprawnia dostęp do zunifikowanej skrzynki wiadomości przez prosty interfejs webowy Cisco Unity Inbox.

Zintegrowana komunikacja

Przykładowa instalacja Cisco Unity

Serwer komunikacyjny, zintegrowany z innymi usługami, umożliwia poza tradycyjną pocztą głosową przekaz zunifikowanych wiadomości UMS oraz uaktywnia dostęp do wiadomości zarówno z telefonu, jak i komputera. Wiadomości głosowe można odsłuchiwać i wysyłać przez telefon (jak w tradycyjnej poczcie głosowej) oraz oglądać zawartość skrzynki i odsłuchiwać lub wysyłać wiadomości z aplikacji klienta poczty elektronicznej. Podczas transmisji faksowych można przeglądać zawartość skrzynki, odczytywać i wysyłać faksy, a także odsłuchiwać odebrane faksy przez telefon (konwersja TTS). Taka unifikacja dostępu do wiadomości jest możliwa dzięki integracji architektury Cisco Unity z innymi systemami obsługującymi komunikację w firmie.

Skalowana platforma Modular Messaging

Infrastruktura platformy komunikacyjnej IP Modular Messaging firmy Avaya pozwala na skalowanie szybkości i produktywności dostarczanych, dostosowując je do potrzeb przedsiębiorstw różnej wielkości. Platformę można łączyć przy użyciu struktury Message Networking z istniejącymi firmowymi rozwiązaniami komunikacyjnymi Avaya Octel 250/350 i Avaya Octel 200/300 oraz rozwiązaniem Intuity AUDIX - umożliwiającymi standardowy przekaz głosu i faksów oraz realizację wszelkich przekazów unified messaging. Komunikaty wiadomości zintegrowanych są automatycznie konwertowane zgodnie z typem, funkcją i buforami urządzeń odbiorczych, zapewniając łączenie ze stacjonarnymi i mobilnymi terminalami: telefonami, telefaksami i komputerami. Kluczowe komponenty najnowszej wersji Modular Messaging v.2.0 obejmują: intuicyjny interfejs dla telefonii, osobistą listę dystrybucji wiadomości, komunikację szerokopasmową, prywatną adresację wiadomości, obsługę klienta webowego oraz zaimplementowanych modułów pocztowych Microsoft Outlook Client (Windows 2003) i IBM Lotus Notes Client (ma być dostępny w pierwszym kwartale przyszłego roku).

Globalne środowisko pracy LifeWorks

Zintegrowana komunikacja

Integrowanie usług platformy LifeWorks

Opracowana przez Siemensa koncepcja jednolitej komunikacji globalnej LifeWorks opiera się na inteligentnych przełącznikach softswitch, instalowanych zarówno po stronie operatora, jak i usługodawcy.

Zastosowany w platformie protokół sygnalizacyjny SIP pozwala odmiennym i różnorodnym pod względem usług terminalom (stacjonarnym i mobilnym) wzajemnie się komunikować, wykorzystując rozwiązania komunikacyjne Siemensa o rozproszonej architekturze.

W przedsiębiorstwie funkcję taką pełnią systemy z serii HiPath Real Time IP (HiPath 4000 i HiPath 8000 Enterprise Switch), a od strony operatora - inteligentne węzły przełączające platformy Surpass (hiE oraz hiQ), łączące tradycyjne systemy telekomunikacyjne ze światem IP. Dzięki temu przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu działania mogą dysponować własnym systemem komunikacji w czasie rzeczywistym, wykorzystując do tego celu wszelkie dostępne, publiczne i zakładowe sieci oraz przewodowe i bezprzewodowe media komunikacyjne.


TOP 200