Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Yahoo
Temat: Yahoo
Telefon i komunikator w jednym
Andrzej Kwaśniewski
Lindows, Inc., twórca dystrybucji Linspire, udostępnił aplikację PhoneGaim. Program, który łączy w sobie funkcje komunikatora z funkcją rozmów głosowych oraz telefonu internetowego.
Yahoo! podwaja zysk
Anna Meller, Andrzej Maciejewski
Przychody amerykańskiego portalu w II kw. 2004 r. wyniosły 609 mln USD, zaś zysk netto sięgnął 112,5 mln USD, wobec odpowiednio 321,4 mln i 50,8 mln USD rok wcześniej. - To był nasz rekordowy kwartał - powiedział prezes Yahoo! Terry Semel. Spółka już od ponad roku notuje bardzo dobre wyniki finansowe.
MSN lekki jak Google
Jarosław Ochab
Microsoft zrobił krok do przodu w walce o większy kawałek tortu jakim jest rynek wyszukiwarek. Od dzisiaj w serwisie MSN.com dostępny jest nowy, ulepszony mechanizm wyszukiwawczy. Wykorzystuje on jednak wciąż technologie licencjonowane od Yahoo!
Bill Gates: będą zmiany w wyszukiwarce Microsoftu
Anna Meller
Szef koncernu z Redmond poinformował, że począwszy od lipca br. system wyszukiwawczy Microsoftu będzie systematycznie unowocześniany. Poprawie ulegnie indeksowanie zawartości internetu oraz wyszukiwanie treści lokalnych.
Google na prowadzeniu, Yahoo! ciągle w tyle
Anna Meller
W maju br. ponad 56% użytkowników skorzystało z mechanizmu wyszukiwawczego Google, podczas gdy jedynie 21% internautów skusiło się na użycie Yahoo! – wynika z badania przeprowadzonego przez OneStat.
Google przed sądem: spór o patenty
Anna Meller
Należąca do Yahoo! firma Overture Services zajmująca się pozycjonowaniem reklam w wynikach wyszukiwania pozwała do sądu Google, oskarżając producenta wyszukiwarki o bezprawne wykorzystywanie opatentowanej technologii. Jeżeli Google przegra proces, firma będzie musiała zapłacić setki milionów dolarów w ramach odszkodowania.
Polska wyszukiwarka planuje zagraniczną ekspansję
Anna Meller
Po uruchomieniu swoich usług na Litwie, firma NetSprint – polski dostawca mechanizmów wyszukiwawczych, zamierza pobić kolejne rynki europejskie. O tym, jak przebiegało wdrożenie wyszukiwarki u wschodniego sąsiada oraz o tym, z jakimi problemami boryka się obecnie każda firma świadcząca tego typu usługi opowiada w wywiadzie dla Internet Standard Artur Banach, prezes firmy NetSprint.
Microsoft konkuruje z Google w wyszukiwaniu
Sebastian Górski
Koncern z Redmond zamierza stanąć w szranki z największymi wyszukiwarkami internetowymi o palmę pierwszeństwa w skutecznym agregowaniu informacji. W planach Microsoft ma bowiem opracowanie własnej technologii przeszukiwania lokalnych zasobów komputera, w tym wiadomości pocztowych, a także rozbudowanych baz danych.
Gmail na aukcji, czyli ile kosztuje darmowe konto?
Daniel Cieślak
Na początku kwietnia internautów zelektryzowała informacja, ze Google zamierza udostępnić darmowe konta pocztowe o pojemności 1 GB. Firma rozpoczęła już zamknięte testy darmowych kont pocztowych Gmail - prawie jednocześnie w amerykańskich serwisach aukcyjnych pojawiły się oferty sprzedaży kont e-mail w domenie gmail.com. Okazało się, że niektórzy internauci są skłonni zapłacić nawet 150 USD za darmowe konto.
W poszukiwaniu standardów antyspamowych
Anna Meller
Wczoraj Yahoo! poinformowało o złożeniu wniosku do Internet Engineering Task Force o akceptację rozwiązania służącego do blokowania niezamówionej korespondencji. Dziś z podobną inicjatywą wyszedł Microsoft. Wiadomo również, że nad rozwiązaniami antyspamowymi pracuje AOL. Każdy z gigantów internetowych chce w inny sposób bronić swoich użytkowników przed spamem.
Google zamierza sprzedawać bannery
Anna Meller
Gigant na rynku mechanizmów wyszukiwawczych poinformował, że zamierza umożliwić klientom promowanie swoich usług bądź produktów w postaci reklam nietekstowych. Bannery będą umieszczane na witrynach firm zrzeszonych w programie AdSense. Niewykluczone, że Google zaoferuje również kupno bannerów na stronie głównej wyszukiwarki – podał serwis Cnet.
Google na parkiet
Jarosław Ochab
Spółka Google do której należy najpopularniejszy na świecie serwis wyszukiwawczy, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, złożyła wczoraj do amerykańskiej komisji papierów wartościowych prospekt emisyjny. Dzięki wejściu na giełdę Google chce pozyskać nawet 2,7 mld USD.
Poprzednia
strona
1
...
7
8
9
10
11
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »