Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telewizja
Temat: telewizja
3G od Sony Ericsson
Daniel Cieślak
Firma zaprezentowała na kongresie 3GSM World Congress nowy telefon komórkowy, zaprojektowany z myślą o pracy w sieciach telefonii komórkowej trzeciej generacji (3G). Jest to pierwsze takie urządzenie Sony Ericsson, które trafi na rynek.
Wieloformatowy napęd NEC-a
Daniel Cieślak
Firma zaprezentowała nową nagrywarkę płyt DVD, zapisującą zarówno nośniki DVD-R/RW, jak i DVD+R/RW. Maksymalna prędkość zapisu to 4x.
1,4 miliarda graczy
Krzysztof Kozerski
Analitycy z firmy badawczej Jupiter Research wróżą świetlaną przyszłość grom online oraz dostępnym za pośrednictwem telefonów komórkowych.
Największy LCD na świecie
Arkadiusz Piasek
LG.Philips zaprezentował prototyp największego na rynku (zdaniem producenta) wyświetlacza LCD. Długość przekątnej skonstruowanego z myślą o telewizorach HDTV panelu wynosi aż 52 cale.
Spadają wydatki na e-reklamę
Krzysztof Kozerski
W ciągu pierwszych trzech kwartałów br. wydatki na reklamę w Internecie spadły w USA o 18% w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego.
Inteligo znowu na boisku
Szymon Augustyniak
W trakcie wielomiesięcznych negocjacji związanych z wyborem kupca i sprzedażą konta internetowego Inteligo przez BGB Berlin utrzymywała się wokół tego usługodawcy internetowej bankowości medialna cisza. Obecnie, w dwa tygodnie po pomyślnie przeprowadzonej fuzji systemowej z nowym właścicielem – PKO BP – rusza silna kampania reklamowa. Przedstawiona też została nowa strategia Inteligo i PKO BP.
Internautów walka ze spamem
Krzysztof Kozerski
Aby uniknąć otrzymywania niechcianej poczty internauci zmieniają swe adresy e-mailowe. Z ostatnich badań przeprowadzonych przez NFO WorldGroup wynika, że każdego roku aż 31% adresów e-mailowych, ich użytkownicy zastępują nowymi.
Kino w Sieci
Arkadiusz Piasek
W Internecie pojawił się nowy, polski serwis, którego twórcy zamierzają umożliwić internatom oglądanie pełnometrażowych filmów online.
Dochodowe Yahoo!
Krzysztof Kozerski
Na czwartkowej sesji amerykańskiej giełdy ceny akcji największego amerykańskiego portalu internetowego Yahoo! wzrosły o ponad 21%.
e-reklama ponad rynek
Szymon Augustyniak
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
IAB Polska: oddzielić treść od reklamy
Szymon Augustyniak
Internet Advertising Bureau Polska przedstawiło swoje zalecenia w odniesieniu do produktów reklamowych wyszukiwarek: pozycjonowania linków i zamieszczania płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania.
Tunery TV w Californi
Juliusz Kornaszewski
California Computer rozpoczęła dystrybucję produktów tajwańskiej firmy AverMedia. Pierwsze urządzenia, jakie weszły w skład oferty to wewnętrzne tunery telewizyjne.
Poprzednia
strona
1
...
17
18
19
20
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »