Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telewizja
Temat: telewizja
DoubleClick: tylko technologia
Jarosław Ochab
DoubleClick sprzeda swój dział brokerski dotychczasowemu konkurentowi - amerykańskiej spółce L90. Sprzedaż agencji pozwoli firmie skupić się na rozwoju technologii i usług serwowania reklam, obsługi kampanii internetowych oraz innych narzędzi bezpośredniego marketingu. L90, która zmieni nazwę na MaxWorldwide, będzie prawdopodobnie największym na świecie brokerem reklam internetowych.
Avaya optymistycznie o konwergencji
Stefan Kaczmarek
Avaya podejmuje zdecydowane działania na rzecz upowszechniania rozwiązań konwergentnych: wprowadza zestaw 10 nowych produktów serii ECLIPS, organizuje Akademię C-COM dla swoich partnerów biznesowych, a przede wszystkim firma podjęła się "największego na świecie przedsięwzięcia biznesowego czerwca 2002" - budowy konwergentnej sieci do obsługi aplikacji towarzyszących piłkarskim Mistrzostwom Świata 2002 w Korei i Japonii.
Centrum multimedialne z Leadtekiem
Juliusz Kornaszewski
W ofercie Incom pojawił się nowy produkt firmy Leadtek. Tym razem jest to tuner TV/FM o nazwie WinFast TV2000 XP.
Tunery ze stereo Nicam
Juliusz Kornaszewski
Compact Komputery przy współpracy specjalistów z firmy Avermedia opracował "autorski" projekt nowego tunera telewizyjnego. Avermedia zgodnie z projektem referencyjnym dystrybutora rozpoczęła masową produkcję kart telewizyjnych pozwalających na odtwarzanie dźwięku stereo Nicam.
Koder telewizyjny od VIA
Juliusz Kornaszewski
VIA przedstawiła cyfrowy koder TV, przeznaczony dla multimedialnych przystawek Set Top Box oraz aplikacji DVD.
Produkty Pinnacle w ofercie Alstor
Juliusz Kornaszewski
Firma Alstor wzbogaciła swoją ofertę o produkty firmy Pinnacle Systems. Znalazły się w niej cztery grupy produktów, w tym oprogramowanie i karty do edycji filmów wideo oraz tunery telewizyjne.
Rynek reklamy internetowej w Polsce prześwietlony
Szymon Augustyniak
Według informacji AdNetu, udziały w rynku powyżej 1% ma trzynastu wydawców. Największe udziały "gotówkowe" na podstawie przekazanych informacji mają portale - Onet (29%), Wirtualna Polska (18%), Interia (12%) i Gazeta (12%). Wśród największych reklamobiorców znalazły się także serwisy wydawnictw - IDG Poland i Rzeczpospolitej - posiadające po 2% rynku.
Dłuższa gwarancja na tunery TV
Juliusz Kornaszewski
Firma PixelView wydłużyła gwarancję na tunery telewizyjne.
Conax do kodowania cyfrowej TV
Adam Urbanek
Krajowy integrator systemów teletransmisyjnych Vector, we współpracy z norweską firmą Conax AS, oferuje rozwiązanie dla usług telewizji cyfrowej - system dostępu warunkowego Conax-CAS3 (Conditional Access System).
Błyskotliwe pomysły
Wanda Żółcińska
Innowacja to ostatnio bardzo modny temat, również dla managerów. Jednak wprowadzenie nowych pomysłów do firmy nie jest łatwym zadaniem.
Dobra kampania Interii
Szymon Augustyniak
Zarząd Interii jest zadowolony z wyników kampanii reklamowej portalu. W ciągu dwóch miesięcy jej prowadzenia tygodniowa oglądalność portalu według SMG/KRC wzrosła z 11,5 do 17%.
Badania internetowej reklamy
Szymon Augustyniak
Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.
Poprzednia
strona
1
...
17
18
19
20
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »