Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
retail
Temat: retail
Smart retail w 2023
AI walczy z fraudami
MODIVO S.A. wybiera Oracle Cloud
Grzegorz Stech
Spółka MODIVO S.A, wcześniej funkcjonująca jako eobuwie.pl S.A. inwestuje w chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych, dostarczane przez Oracle Retail. Teraz zespoły ds. zarządzania produktami MODIVO będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa.
E-commerce wciąż rośnie - w UK wydano przez sieć równowartość ponad 450 miliardów złotych
Łukasz Cichy
Równowartość ponad 450 miliardów złotych (91 mld GBP) Wyspiarze wydali w internecie w 2013 roku. Dla porównania, budżet polskiego MON na rok, w którym polska armia modernizuje swój sprzęt ma wynieść "zaledwie" 32 miliardy złotych.
Europejskie analizy Big Data stoją na wyższym poziomie niż w USA?
Łukasz Cichy
USA już jakiś czas temu przestało uchodzić za kolebkę innowacyjności. Kolejnym dowodem na poparcie tej tezy jest sposób wykorzystania analiz Big Data.
IBM wycofuje się z produkcji terminali kasowych
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Big Blue zamierza skoncentrować działalność w zakresie rozwiązań sprzedażowych przede wszystkim na oprogramowaniu. Wyspecjalizowany w sprzętowych rozwiązaniach POS dział firmy IBM przejmie koncern Toshiba. Transakcja warta 850 mln USD ma być sfinalizowana w trzecim kwartale br.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »