Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
produkty
Temat: produkty
Polska dba o e-handel zgodnie z UE
Anna Meller
W naszym kraju wprowadzono przepisy unijne dotyczące prowadzenia działalności handlowej za pośrednictwem Internetu – podała Polska Agencja Prasowa. Znaleźliśmy się w gronie pięciu państw przystępujących do UE, które spełniły warunek dostosowania się do dyrektywy w zakresie e-handlu.
Oszuści internetowi uderzą w grudniu
Anna Meller
Analitycy rynku przewidują, że w tym roku internetowe zakupy w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia będą rekordowe. Internauci mają wydać znacznie więcej pieniędzy na prezenty niż w roku ubiegłym. Zwiększona aktywność kupujących obudzi również apetyty oszustów.
Wielkie, świąteczne zakupy online
Anna Meller
W tym roku internauci będą polować na prezenty świąteczne w sklepach internetowych, wydając na upominki o 21% więcej pieniędzy niż w roku ubiegłym – zapowiada Jupiter Research. Co więcej, aż 40% badanych osób zdeklarowało, że większość lub nawet wszystkie prezenty bożonarodzeniowe kupi wyłącznie przez Internet.
Rok 2003 pod znakiem wielkich zakupów
Anna Meller
W tym roku sprzedawcy internetowi mogą liczyć na spore zyski. Prognozy dotyczące zakupów są bardzo optymistyczne. Do końca 2003 roku klienci mają wydać 217,4 mld USD. Jest to wzrost o 65 mld USD w porównaniu z ubiegłym rokiem – podał Ecommerce Times.
Płyń na muzycznej fali
Anna Meller
Internetowe sklepy muzyczne pojawiają się jak grzyby po deszczu. Informowaliśmy już o planach uruchomienia takiego przedsięwzięcia przez stację muzyczną MTV, która w pierwszej połowie 2004 roku zamierza powołać do życia sklep z MP3. Wcześniej, bo już 15 listopada br. w Sieci ma się pojawić serwis muzyczny firmy Wal-Mart – podał New York Post.
Amazon z zyskiem
Andrzej Maciejewski
Trzeci kwartał 2003 roku obrachunkowego Amazon.com zamknął na plusie z wynikiem 16 mln USD. Przychody amerykańskiego sklepu internetowego wyniosły 1,13 mld USD, o 33 proc. więcej niż w roku ubiegłym.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
Amazon będzie miał własną wyszukiwarkę
Anna Meller
Amazon przymierza się do wkroczenia na rynek wyszukiwarek i chce rywalizować z takimi gigantami jak Google czy Yahoo.
Konkurencja dla iTunes?
Daniel Cieślak
Firma Buy.com uruchomiła internetowy sklep muzyczny, działający na podobnych zasadach jak iTunes Music Store Apple'a. Najważniejszymi różnicami są: fakt, iż z zasobów nowego serwisu mogą korzystać użytkownicy systemu operacyjnego Windows oraz ceny - BuyMusic.com jest sporo tańszy od iTunes.
Więcej elektronicznych książek
Anna Meller
E-biblioteka.pl to kolejny system pozwalający na płatną dystrybucję treści w Internecie z pełnym zachowaniem praw autorskich oraz kontroli nad ilością sprzedanych egzemplarzy.
W Internecie zamiast na lotnisku
NetWorld OnLine
Na stronach WWW Polskich Linii Lotniczych LOT SA (http://www.lot.pl ) został uruchomiony internetowy sklep wolnocłowy, pozwalający na dokonanie wyboru produktów i zakup w dowolnym czasie, przed wejściem na pokład samolotu i bezgotówkowy odbiór podczas lotu.
Amazon zmienia profil?
Daniel Cieślak
Jeff Bezos zaprezentował podczas targów Retail Systems 2003 w Chicago nowy dział firmy Amazon.com, który zająć ma się dostarczaniem firmom kompletnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających łatwe uruchomienie np. sklepu internetowego. Bezos wyraził nadzieję, że Amazon Services stanie się z czasem najważniejszym przedsięwzięciem Amazon.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »