Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
omnichannel
Temat: omnichannel
IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami
Budowanie cyfrowej bliskości
Sparta startuje już w marcu
Grzegorz Stech
Omnichannel w strategii IT, projektowanie Customer Experience czy robotyzacja procesów biznesowych – to jedne z zagadnień seminarium, które odbędzie się w ramach nowej inicjatywy SPARTA, firmowanej przez Zakład Zarządzania Informatyką SGH.
Udana operacja na żywym organizmie
Grzegorz Stech
Duże zmiany w dużych organizacjach są wyzwaniem obarczonym ryzykiem, szczególnie gdy dotyczy delikatnego obszaru reorganizacji i zarządzania ludźmi. Utworzenie w Grupie Kapitałowej TAURON Centrum Usług Wspólnych IT było istotną zmianą, którą udało się przeprowadzić sprawnie i na tyle szybko, by nie zakłócić ciągłości działania korporacji. Łukasz Krause, CIO Grupy TAURON, został za sukces tej potężnej zmiany uhonorowany tytułem Diament CIO 2016 „Makrostrateg technologii biznesowych”.
Tradycyjny bank mobilny
Grzegorz Stech
W 2013 roku bank BZWBK wybrał nową drogę rozwoju, podejmując wyzwania współczesnej bankowości. Drugi rok konsekwentnie kroczy drogą bankowości mobilnej, kreując trendy na tym polu, o czym świadczy choćby benchmark Forrester Research.
Tesco może być cyfrową legendą
Szymon Augustyniak
Według informacji z lipca br. do serwisu Ezakupy Tesco należy 40% internetowej sprzedaży produktów FMCG w Polsce, przy zasięgu 14 mln osób. Jak wygląda konkurencja na tym rynku i jakie są plany firmy związane z cyfryzacją biznesu? – pytamy Adama Manikowskiego, szefa Tesco Polska.
Gino Rossi: beacony pomagają sprzedać więcej butów
Władysław Kasicki
Dlaczego nie każdy dostanie w salonie Gino Rossi personalizowaną wiadomość, o wierze i dowodach na skuteczność spójnego, pragmatycznego cyfrowego podejścia w sektorze detalicznym mówią Wojciech Chochołowicz, CMO w Gino Rossi oraz Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający/CEO HG Intelligence S.A.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »