Sparta startuje już w marcu

Omnichannel w strategii IT, projektowanie Customer Experience czy robotyzacja procesów biznesowych – to jedne z zagadnień seminarium, które odbędzie się w ramach nowej inicjatywy SPARTA, firmowanej przez Zakład Zarządzania Informatyką SGH.

Inicjatywa SPARTA ma popularyzować dobre wzorce, w szczególności na bazie podejścia architektonicznego, w zakresie tworzenia i realizacji strategii przedsiębiorstw w świecie automatyzacji i robotyzacji biznesu (stąd akronim SPARTA).

22 marca, na terenie kampusu SGH odbędzie się pierwsze spotkanie w ramach tej inicjatywy, poświęcone szeroko rozumianej strategii zarządzania klientem. W jego trakcie zaproszeni eksperci poruszą między innymi zagadnienia z zakresu Customer Experience, Omnichannel, 360-stopni Customer View, AI w obsłudze klienta, Data Governance w obszarze danych klienta. Te innowacje dzieją się lub za chwilę będą miały miejsce na styku firm i ich klientów.

Zobacz również:

  • Apple zrezygnowało z macOS Server

Gośćmi specjalnymi tej edycji seminarium będą praktycy biznesowi z dużych organizacji, którzy na konkretnych przykładach wprowadzą uczestników w świat cyfrowych wyzwań dla biznesu.

Udział w seminarium jest kwalifikowany i nieodpłatny (poza przedstawicielami administracji publicznej i firm doradczych/IT/outsourcingowych).

„Do udziału w SPARCIE zachęcamy osoby odpowiedzialne za nadzorowanie lub bezpośrednie kierowanie działami IT w polskich organizacjach, a także głównych architektów, głównych analityków biznesowych, koordynatorów/kierowników projektów i programów dotyczących zarządzania klientami. Mile witani będą również przedstawiciele części biznesowych organizacji z obszaru zarządzania klientem, np. pracownicy działu strategii, marketingu, osoby odpowiedzialne za zmiany biznesowe, itp. – jako naturalni odbiorcy, a często współkreatorzy rozwiązań IT w tym obszarze” – mówi prof. Andrzej Sobczak, kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką SGH.

Szczegóły spotkania i formularz rejestracyjny jest dostępny na tej stronie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200