IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła zakończenie procesu nabycia firm mplsystems Limited oraz Field Service Management Limited. Dzięki temu zakupowi IFS może efektywniej zarządzać relacjami z klientem.

IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami

FOT: IFS

Firma mplsystems Limited jest dostawcą wielokanałowego centrum obsługi klienta oraz oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem, Field Service Management Limited specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem w terenie w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Pierwsza z firm będzie wspierać rozwiązania IFS, tworząc kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem, natomiast Field Service Management Limited wesprze IFS w działaniach sprzedażowych, konsultingowych i związanych ze wsparciem technicznym.

Zobacz również:

  • Cisco finalizuje przejęcie Splunk

Przejęcia pozwolą IFS zaoferować tym klientom, którzy będą potrzebować wysokiej jakości obsługę klienta, kompletne internetowe wielokanałowe rozwiązanie z zakresu zarządzania serwisem, umożliwiające dotarcie do odbiorców usług za pomocą centrów obsługi klienta, internetu, wiadomości SMS oraz interfejsów mobilnych.

Warunki finansowe przejęć nie zostały ujawnione.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200