Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Niespełnione obietnice offshoringu
Wanda Żółcińska
Niezrealizowane plany oszczędności, niższa produktywność i słaba komunikacja to najczęstsze przyczyny rozwiązywania umów offshoringu usług IT - wynika z badań Gartnera.
Konkurencja, ale nie wojna
Szymon Augustyniak
Większość badań skuteczności promocji opiera się na ocenie reakcji konsumentów na promocje. Czwórka badaczy z Holandii zainteresowała się tym, jaka jest reakcja firm i menedżerów firm na promocje i akcje reklamowe organizowane przez ich konkurencję. Najpowszechniejszą reakcją jest... brak reakcji.
Firmowa 'e-nwigilacja'?
Daniel Cieślak
Prawie 25% firm zbadanych przez amerykańską organizację Management Association oraz ePolicy Institute zwolniło w przeszłości pracownika za "nieprawidłowe" korzystanie z Internetu lub poczty elektronicznej. Z opublikowanego właśnie opracowania dowiadujemy się również, że amerykańskie firmy coraz chętniej stosują nowinki technologiczne do monitorowania działań swoich pracowników.
Gates wciąż najbogatszy
Daniel Cieślak
46,5 mld USD - tyle w tej chwili jest wart majątek Billa Gatesa. Twórca Microsoftu po raz kolejny uplasował się na pierwszym miejscu opublikowanej właśnie przez magazyn Forbes listy najbogatszych ludzi świata. Na liście znaleźli się również m.in. Sergey Brin i Larry Page (autorzy wyszukiwarki Google), Jeffrey Bezos (Amazon) oraz Steve Jobs (Apple).
Urok marketingowego listu zniewala co 4 internautę
Magdalena Górak
Handlowcy zachęcający do zakupów za pośrednictwem poczty elektronicznej są coraz skuteczniejsi. Coraz więcej osób czyta ich listy, a co najbardziej zaskakujące, już co czwarty internauta po ich przeczytaniu idzie kupić reklamowany produkt.
Rok 2004 w ocenie CERT
Daniel Cieślak
CERT Polska, zespół zajmujący się bezpieczeństwem w Internecie, opublikował swój coroczny raport, prezentujący statystyki dotyczące obsługi incydentów w Sieci. Dowiadujemy się z niego m.in., że w ubiegłym roku do CERT Polska zgłoszono 1222 incydenty - większość z nich stanowiły przypadki gromadzenia informacji (a w szczególności - skanowania).
Szybko, ale wolniej. Wzrost wydatków na reklamę internetową w USA
Magdalena Górak
Pojawiły się najnowsze prognozy TNS dotyczące wzrostu wydatków na reklamę internetowa dla Stanów Zjednoczonych. Są znacząco różne od oszacowań Jacka Mayersa. Wzrost ma wynieść nie 30% lecz 11%. Różnica bierze się m.in. stąd, że TNS nie bierze pod uwagę wydatków na płatne odnośniki przy wynikach wyszukiwania, których udział w rynku reklam online, według niektórych szacunków, może wynosić aż 40%.
Pierwsze wrażenie e-konsumenta
Szymon Augustyniak
Brytyjska firma zleciła badanie nastawienia potencjalnych klientów do nazw domen, spod których otrzymują pocztą elektroniczną oferty handlowe. Easily.co.uk zapytała ponad 1500 osób, czy skłonne są bardziej zaufać wiadomości elektronicznej spod adresu
[email protected]
czy
[email protected]
.
Pięć sposobów na zabicie dobrego pomysłu
Wanda Żółcińska
Nie wszystkie dobre filmy trafiają na wielki ekran. Nie wszystkie dobre restauracje stają się modne. Nie wszystkie najlepsze pomysły marketingowe i nowe produkty ujrzą światło dzienne. Czemu nie ma więcej spektakularnych sukcesów nowych produktów czy kampanii? - zastanawiają się eksperci z EBF.
Reklama telewizyjna gorsza od e-mailingu
Magdalena Górak
Według badań Interactive Prospect Targeting (IPT), konsumenci od telewizyjnych wolą reklamy przesyłane do skrzynki elektronicznej. O tej formie reklamy wyrażają się nieco pochlebniej, choć wciąż uważają ją za mniej skuteczną od telewizyjnego spotu. Ale różnica jest niewielka.
Lepszy CEO mniej uczony?
Szymon Augustyniak
Coraz więcej dyrektorów zarządzających posiada tytuły MBA i inne, co przyjmowane jest z otuchą. Ale czy na pewno lepiej wyedukowany CEO to skuteczniejszy CEO?
RFID po linii najmniejszego oporu
Szymon Augustyniak
Czołowi dostawcy Wal-Martu, zobowiązani przez tego pioniera wdrożeń RFID do wprowadzenia systemu elektronicznego metkowania produktów od stycznia 2005, uważają najczęściej, że wyrzucili pieniądze w błoto.
Poprzednia
strona
1
...
15
16
17
18
19
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »