Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
ERP w chmurze
Nowa definicja bezpieczeństwa
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Konkurencja, ale nie wojna
Szymon Augustyniak, 30.05.2005
Większość badań skuteczności promocji opiera się na ocenie reakcji konsumentów na promocje. Czwórka badaczy z Holandii zainteresowała się tym, jaka jest reakcja firm i menedżerów firm na promocje i akcje reklamowe organizowane przez ich konkurencję. Najpowszechniejszą reakcją jest... brak reakcji.
Firmowa 'e-nwigilacja'?
Daniel Cieślak, 19.05.2005
Prawie 25% firm zbadanych przez amerykańską organizację Management Association oraz ePolicy Institute zwolniło w przeszłości pracownika za "nieprawidłowe" korzystanie z Internetu lub poczty elektronicznej. Z opublikowanego właśnie opracowania dowiadujemy się również, że amerykańskie firmy coraz chętniej stosują nowinki technologiczne do monitorowania działań swoich pracowników.
Gates wciąż najbogatszy
Daniel Cieślak, 11.03.2005
46,5 mld USD - tyle w tej chwili jest wart majątek Billa Gatesa. Twórca Microsoftu po raz kolejny uplasował się na pierwszym miejscu opublikowanej właśnie przez magazyn Forbes listy najbogatszych ludzi świata. Na liście znaleźli się również m.in. Sergey Brin i Larry Page (autorzy wyszukiwarki Google), Jeffrey Bezos (Amazon) oraz Steve Jobs (Apple).
Urok marketingowego listu zniewala co 4 internautę
Magdalena Górak, 03.03.2005
Handlowcy zachęcający do zakupów za pośrednictwem poczty elektronicznej są coraz skuteczniejsi. Coraz więcej osób czyta ich listy, a co najbardziej zaskakujące, już co czwarty internauta po ich przeczytaniu idzie kupić reklamowany produkt.
Rok 2004 w ocenie CERT
Daniel Cieślak, 17.02.2005
CERT Polska, zespół zajmujący się bezpieczeństwem w Internecie, opublikował swój coroczny raport, prezentujący statystyki dotyczące obsługi incydentów w Sieci. Dowiadujemy się z niego m.in., że w ubiegłym roku do CERT Polska zgłoszono 1222 incydenty - większość z nich stanowiły przypadki gromadzenia informacji (a w szczególności - skanowania).
Szybko, ale wolniej. Wzrost wydatków na reklamę internetową w USA
Magdalena Górak, 03.02.2005
Pojawiły się najnowsze prognozy TNS dotyczące wzrostu wydatków na reklamę internetowa dla Stanów Zjednoczonych. Są znacząco różne od oszacowań Jacka Mayersa. Wzrost ma wynieść nie 30% lecz 11%. Różnica bierze się m.in. stąd, że TNS nie bierze pod uwagę wydatków na płatne odnośniki przy wynikach wyszukiwania, których udział w rynku reklam online, według niektórych szacunków, może wynosić aż 40%.
Pierwsze wrażenie e-konsumenta
Szymon Augustyniak, 18.01.2005
Brytyjska firma zleciła badanie nastawienia potencjalnych klientów do nazw domen, spod których otrzymują pocztą elektroniczną oferty handlowe. Easily.co.uk zapytała ponad 1500 osób, czy skłonne są bardziej zaufać wiadomości elektronicznej spod adresu
[email protected]
czy
[email protected]
Pięć sposobów na zabicie dobrego pomysłu
Wanda Żółcińska, 17.01.2005
Nie wszystkie dobre filmy trafiają na wielki ekran. Nie wszystkie dobre restauracje stają się modne. Nie wszystkie najlepsze pomysły marketingowe i nowe produkty ujrzą światło dzienne. Czemu nie ma więcej spektakularnych sukcesów nowych produktów czy kampanii? - zastanawiają się eksperci z EBF.
Reklama telewizyjna gorsza od e-mailingu
Magdalena Górak, 07.01.2005
Według badań Interactive Prospect Targeting (IPT), konsumenci od telewizyjnych wolą reklamy przesyłane do skrzynki elektronicznej. O tej formie reklamy wyrażają się nieco pochlebniej, choć wciąż uważają ją za mniej skuteczną od telewizyjnego spotu. Ale różnica jest niewielka.
Lepszy CEO mniej uczony?
Szymon Augustyniak, 30.12.2004
Coraz więcej dyrektorów zarządzających posiada tytuły MBA i inne, co przyjmowane jest z otuchą. Ale czy na pewno lepiej wyedukowany CEO to skuteczniejszy CEO?
RFID po linii najmniejszego oporu
Szymon Augustyniak, 30.12.2004
Czołowi dostawcy Wal-Martu, zobowiązani przez tego pioniera wdrożeń RFID do wprowadzenia systemu elektronicznego metkowania produktów od stycznia 2005, uważają najczęściej, że wyrzucili pieniądze w błoto.
Firmy będą inwestować
Wanda Żółcińska, 17.12.2004
Polskie firmy w przyszłym roku zwiększą nakłady na inwestycje - wynika z badania European Economic Survey 2005.
Poprzednia
strona
1
...
15
16
17
18
19
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »