Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
generative AI
Temat: generative AI
Copilot Pro czyli subskrypcja na AI - wkraczamy w nową erę usług?
Wywiad
Jak nowoczesny biznes zdobywa przewagę dzięki danym
Efektywny marketing napędzany przez AI
Computerworld
Wykorzystanie AI i ML przez zespoły marketingowe wzrosło o 15,5% – wynika z raportu Snowflake “Modern Marketing Data Stack 2023”. Analizując wzorce użytkowania z puli około 8,1 tys. klientów według stanu na kwiecień 2023 r., Snowflake zidentyfikował dziesięć kategorii technologii, które są brane pod uwagę przez organizacje przy tworzeniu swoich stosów danych marketingowych.
Transformacja cyfrowa napędzana algorytmami
Łukasz Grabczyński
Generatywna sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie technologii, rewolucjonizując rynek i przedsiębiorstwa na całym świecie. Technologia ta, umożliwiająca tworzenie autonomicznie działających programów i modeli językowych, nie tylko przyspiesza procesy analityczne, ale także otwiera nowe horyzonty w zakresie innowacji. W trakcie tegorocznego Snowflake Summit w Las Vegas, rozmawialiśmy z Torstenem Grabsem, Senior Director of Product Management w firmie Snowflake, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat znaczenia generatywnej sztucznej inteligencji oraz kluczowych aspektów pozwalających organizacjom w pełni wykorzystać jej potencjał.
Czy AI zapewni dodatkowy miesiąc urlopu?
Computerworld
Większość pracowników popiera wprowadzenie generatywnej sztucznej inteligencji, ale brakuje im umiejętności w zakresie obsługi danych i bezpieczeństwa – wynika z raportu Salesforce. Szacuje się jednak, że dzięki korzystaniu z AI zaoszczędzą średnio pięć godzin tygodniowo, co daje równowartość jednego miesiąca pracy rocznie w przypadku osób zatrudnionych na pełen etat.
Można przygotować się na pracę generatywną sztuczną inteligencją dzięki eksperymentowaniu i jasnym wytycznym
Johanna Ambrosio
Najlepsza strategia polega na określeniu najbardziej prawdopodobnych przypadków użycia i po prostu oddania technologii w ręce użytkowników, z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń. Spodziewajmy się dostosowania procesów biznesowych w miarę dojrzewania technologii.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »