Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
Biznes cyfrowej ery – Social, Mobile, Analytics, Cloud
Piotr Pietruszyński
Na naszych oczach dochodzi do głębokich przemian prowadzenia biznesu. Głównym ich motorem jest adaptacja nowych technologii przez firmy i ich klientów.
CMO Alert! Programmatic otwiera nowy rozdział cyfrowego marketingu
(pw)
Ponad połowa polskich menedżerów nigdy nie słyszała o programmatic marketingu, a posiadanie związanych z nim rozwiązań zadeklarował mniej niż co czwarty respondent badania Internet Standard. Czy polski rynek jest gotów na rozwiązania używane już przez ponad 70% amerykańskich organizacji?
Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B
Marcin Renduda
Jak tworzy się kampanie leadowe i jak wygląda współpraca działów marketingu z działem sprzedaży? O aktywnościach marketingowych w HP Polska opowiada Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group Marketing Manager, HP (relacja z konferencji B2Bmarketing Standard)
Big data - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
Amerykańska agencja konsultingowa NewVantagePartners przeprowadziła w 2013 roku badanie wśród blisko 90 osób na stanowiskach kierowniczych reprezentujących ponad 50 korporacji lub agencji rządowych (35 z nich pochodziło z sektora bankowości i finansów).
Jan Zimowicz CMO w ING Życie i ING UF
Szymon Augustyniak
Od 1 kwietnia br. Jan Zimowicz został nowym członkiem zarządów ING Życie i ING UF odpowiedzialnym za marketing.
Gamifikacja - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
Dla wielu osób, szczególnie młodych, bankowość jest nudna. To obowiązek, który trzeba wykonać, najlepiej szybko, nie czerpiąc z niego żadnej przyjemności. Czy można to zmienić? Zwolennicy gamifikacji twierdzą, że tak.
Strefa KOMFORTU - oaza luksusu w samochodzie
Karolina Lewandowska
Jest granica, za którą samochód przestaje być zwykłym środkiem transportu służącym do przemieszczania się z punktu A do B. Zmienia się w oazę luksusu i generator przyjemności z jazdy. Za nią pieniądze nie grają roli. Producenci aut doskonale o tym wiedzą i prześcigają się w oferowaniu coraz bardziej wyszukanych udogodnień, które odpowiadają za komfort fizyczny i psychiczny podróżujących.
AD MERITUM: nowe bankowanie w działaniu
Szymon Augustyniak
Bank Meritum wdrożył rozwiązania mobilne, które pozwalają na przyjęcie nowoczesnego modelu operacyjnego. IT i biznes działają w duchu efektywnego sięgania po technologie pozwalające tworzyć pionierskie na rynku rozwiązania. A przy tym trafiające w punkt potrzeby klienta i pozwalające na tworzenie na ich bazie kolejnych produktów i rozwiązań. Bankowość głosowa w aplikacji Meritum Bank Mobilny jest pierwszym w Europie wdrożeniem rozpoznawania i syntezy mowy w bankowej aplikacji mobilnej.
12 twierdzeń o prawdziwym przywództwie
Danuta Sass
Paulina Polko, Roman Polko, „Szefologika, czyli logika szefowania”. Recenzja
Nowe podejście do informacji: kto jest od zadawania pytań?
Michał Zabiełło
Z Kirkiem Bradleyem, wybitną osobistością świata IT, rozmawiamy o najciekawszym obecnie z jego punktu widzenia obszarze biznesowo-technologicznym: nowych możliwościach zarządzania danymi i informacją
Media społecznościowe
CXO
Międzynarodowa agencja social media We Are Social twierdzi, że na całym świecie jest już prawie 2,5 mld internautów i 6,5 mld aktywnych abonentów sieci komórkowych (kart SIM). Aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych jest 1,8 mld osób. Takie informacje opublikowano w raporcie „Global Digital Statistics 2014”.
Bankowość mobilna - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
W ostatnich miesiącach „bankowość mobilna” była prawdopodobnie jednym z najczęściej powtarzanych terminów w sektorze bankowym. Największe banki wprowadzały swoje aplikacje, chwaląc ich unikalne funkcje, interfejs przyjazny użytkownikowi czy nagrody otrzymane za swoje rozwiązanie.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »