Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CFO
Temat: CFO
CFO zaufanym doradcą
Wanda Żółcińska
Dyrektorzy finansowi w coraz większym stopniu biorą udział w planowaniu strategicznym działań firmy. Nieodpowiedni system informatyczny do zarządzania finansami może jednak uniemożliwiać im realizację dobrych pomysłów.
Trzy godziny z życia firmy
Wanda Żółcińska
W 2006 roku będzie obowiązywać dyrektywa eEurope 2005, zalecająca administracji stosowanie przetargów elektronicznych. Państwowa Wytwórnia Papierów Wartościowych zbudowała więc Polską Platformę Przetargową.
Pracownik pod nadzorem procedur
Katarzyna Onic
Z Małgorzatą Wieniawską-Szczerbań, dyrektorem finansowym Oracle Polska, rozmawia Katarzyna Onic.
Narzędzia dla finansisty
Jacek Kuciński
W dzisiejszej gospodarce decyzje strategiczne o wejściu firmy na dany rynek sprowadzają się do odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: "czy firma posiada finansowanie takiej inwestycji?" i "w jaki sposób jest w stanie efektywnie konkurować na rynku?"
Strategie funduszy hedgingowych
Janusz Kowalski
Inwestycje hedgingowe są zaliczane do tzw. inwestycji alternatywnych. Obejmują szeroką grupę aktywów poza inwestycjami tradycyjnymi, tj. inwestycjami w akcje giełdowe, obligacje rządowe etc.
Marka warta jest tyle, ile konsumenci za nią zapłacą!
Mark Dietl, Radosław Rejman
Wartość marki wynika z możliwości uzyskania za dany produkt lub usługę ceny wyższej od ceny produktu technicznie takiego samego, ale sprzedawanego pod konkurencyjną marką.
Informatyka jak radar
Dariusz Samól
Przyjmując założenie nieprzewidywalności rozwoju sytuacji makroekonomicznej, mądrzej skupić się na budowie firmy elastycznej i zdolnej do adaptacji zamiast na odgadywaniu przyszłości.
Skarbiec nieruchomości
Wanda Żółcińska
Z Maciejem Jasińskim, szefem projektu funduszu TFI Skarbiec, rozmawia Wanda Żółcińska.
Szacowanie wartości zasobów ludzkich
Shraddha Verma, Philip Dewe
Firmy w coraz większym stopniu polegają w swojej działalności na kapitale intelektualnym i know-how, przy coraz mniejszym znaczeniu fizycznych składników majątkowych, tak więc coraz większego znaczenia nabiera wartość dodana uzyskana z rozwoju, zarządzania i umiejętności utrzymania kapitału ludzkiego.
Wynagrodzenie w postaci akcji
Mirosław Szmigielski
Wiele spółek w Polsce wprowadza do wynagrodzenia pracowników element warunkowy, np. wynagrodzenie akcjami, uzależnione od określonych wskaźników ekonomicznych.
Zarządzanie ryzykami - ludzie, procesy, miary
Paul Griffiths
Zarządzanie ryzykami raptownie awansowało z banalnej pozycji pożytecznego narzędzia do rangi życiodajnego wręcz procesu w organizacji i miernika służącego ocenie pracy jej kierownictwa.
Projekty mówią o mnie
Iwona D. Bartczak
Z Hanną Wrzosek, dyrektorem Biura Rachunkowości i Finansów, prokurentem w PZU Życie SA, rozmawia Iwona D. Bartczak.
Poprzednia
strona
1
...
27
28
29
30
31
32
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »