Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
awaria
Temat: awaria
Za awarię komputera może odpowiadać kosmos
Janusz Chustecki
Gdy desktop odmówi nam posłuszeństwa albo laptop zawiesi się, prawie każdy pomstuje wtedy na producenta urządzenia. Okazuje się, że nieraz winnym może być obiekt oddalony od Ziemi o miliony kilometrów. Chodzi o promieniowanie kosmiczne mające postać naładowanych elektrycznie cząsteczek, które potrafią zakłócić pracę każdego elektronicznego urządzenia
Czy mDokumenty będą wielkim przełomem?
Łukasz Ziaja
Powrót „administracji” do MSW przy jednoczesnym przeniesieniu rejestrów poza MSWiA jest decyzją trudną do wytłumaczenia i dla mnie niezrozumiałą, tym bardziej że jedną z przyczyn porażki MAiC było właśnie rozdzielenie rejestrów od administracji. - mówi ekspert MSWiA Dariusz Nowakowski w rozmowie z Łukaszem Ziają.
Dostępność i niezawodność
Sylwester Igras
Poziom dostępności systemu teleinformatycznego zależy nie tylko od nieza¬wodności samych urządzeń i systemów, lecz również od czasu trwania samej naprawy. Gdy już dojdzie do przerwy w działaniu, najistotniejsze jest jak najszybsze usunięcie awarii i przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu teleinformatycznego, a tym samym możliwości obsługi procesu biznesowego. Jedną z najskuteczniejszych metod pozwalających na uzyskanie wysokiego poziomu niezawodności urządzeń i systemów są układowe rozwiązania redundancyjne.
PKW – w systemie informatycznym był błąd, ale udało się go już usunąć
Janusz Chustecki
PKW (Państwowa Komisja Wyborcza) poinformowała w dzisiaj rano, że w systemie informatycznym obsługującym wybory samorządowe udało się usunąć błąd, który uniemożliwiał sporządzanie wydruków. Spowodował on, że PKW podała do tej pory jedynie cząstkowe wyniki wyborów do sejmików wojewódzkich oraz na prezydentów miast.
Chmura Azure miała znowu awarię
Janusz Chustecki
Chmura obliczeniowa Azure (Microsoft) uległa na początku tego tygodnia awarii, przestając w pewnym momencie świadczyć kilkanaście usług, w tym tak ważne usługi jak Cloud Services, Virtual Machines i Websites. Microsoft potwierdził, że chmura w pewnym momencie „zacięła” się (problemy zaczęły się dokładnie w poniedziałek o 14:00; według U.S. Eastern Time) i poinformował, że po ok. dwóch godzinach sytuacja została z grubsza opanowana. Z grubsza, ponieważ niektóre usługi wymagały dalej naprawy.
MAC informuje o utrudnieniach w logowaniu się do systemu e-PUAP
Janusz Chustecki
MAC (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji) poinformowało o czasowych utrudnieniach z logowaniem się użytkowników do systemu ePUAP. W opublikowanym przez MAC komunikacie można przeczytać, że Centrum Projektów Informatycznych pracuje nad jak najszybszym przywróceniem sprawnego funkcjonowania platformy. Zapowiada jednocześnie, że o przywróceniu pełnego funkcjonowania systemu poinformuje w oddzielnym komunikacie o godz. 15.00.
Skydrive w Windows 8.1 - Microsoft ma problem
Antoni Steliński
Użytkownicy system Windows 8, którzy zaktualizowali go do wydania 8.1, od kilku tygodni narzekają na liczne problemy z poprawną obsługą sieciowego dysku SkyDrive (zintegrowanego z OS-em). Na oficjalnym forum Microsoftu znaleźć można ponad 120 oddzielnych wątków na temat różnych problemów i wygląda na to, że na razie koncern nie jest w stanie pomóc użytkownikom.
Seria awarii routerów Junipera
Antoni Steliński
W poniedziałek rano doszło do serii awarii usług internetowych oraz popularnych stron WWW na całym świecie - pierwsze teorie głosiły, że może to być efekt zmasowanego ataku hakerskiego. Okazuje się jednak, że przyczyna jest dużo bardziej banalna, bo wszystko wskazuje na to, że powodem całego zamieszania była awaria urządzeń sieciowych firmy Juniper.
RIM zaliczył poważną awarię. Znów...
Antoni Steliński
Niektórzy użytkownicy popularnych smartfonów Blackberry mieli wczoraj poważne problemy z korzystaniem z niektórych usług oferowanych przez ich producenta, firmę Research in Motion. Przyczyną była awaria jednego z kluczowych przełączników w infrastrukturze RIM.
Rosną koszty cyberataków
Wanda Żółcińska
Cyberataki powodują coraz większe straty finansowe w firmach i instytucjach państwowych, średnie roczne koszty dla jednej instytucji to od 1,5 mln do 36,5 mln USD, o 56% więcej niż w ubiegłym roku.
Uderzenie pioruna przyczyną niedostępności usług Amazon EC2 i Microsoft BPOS
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Burza przechodząca nad Dublinem spowodowała awarię zasilania w centrach danych obsługujących usługi Amazon EC2 i EBS, a także Microsoft Business Productivity Online Standard Suite. O ile usługi firmy Microsoft udało się przywrócić po kilku godzinach, tak przywracanie pełnej dostępności usług cloud koncernu Amazon nadal trwa.
Gmail 3 dni po awarii - wciąż są problemy
Antoni Steliński
Choć od poważnej - aczkolwiek zauważalnej tylko dla części internautów - awarii serwisu pocztowego Gmail minęły już blisko 4 dni, to niektórzy użytkownicy wciąż narzekają, że poczta Google nie działa. Przedstawiciele koncernu potwierdzają te doniesienia i zapewniają, że przywracanie danych powinno się wkrótce zakończyć i wtedy serwis powinien działać bez zarzutu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »