Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
hybris
Temat: hybris
SAP inwestuje w obszar e-commerce i chce zdominować rynek CRM
Piotr Waszczuk
Rozwiązania szwajcarskiej firmy Hybris mają stanowić brakujące ogniwo niezbędne do uzupełnienia oferty SAP w zakresie narzędzi kompleksowo wspierających procesy sprzedaży, obsługi i budowania relacji z klientami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wartość transakcji przekracza miliard dolarów.
Hybris prezentuje rozwiązanie do sprzedaży internetowej dla operatorów telekomunikacyjnych
Monika Tomkiewicz
Firma hybris zaprezentowała rozwiązanie do obsługi sprzedaży stworzone specjalnie dla operatorów telekomunikacyjnych. Ma ono pomóc operatorom w sprzedaży telefonów, taryf i zaawansowanych usług w sklepach i w Internecie.
Konsumenci wolą kupować w sklepie niż na Facebooku
Monika Tomkiewicz
Jak pokazuje badanie firmy hybris, producenta wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, konsumenci wolą kupować bezpośrednio w sklepie, a nie za pośrednictwem serwisów społecznościowych.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »