Hybris prezentuje rozwiązanie do sprzedaży internetowej dla operatorów telekomunikacyjnych

Firma hybris zaprezentowała rozwiązanie do obsługi sprzedaży stworzone specjalnie dla operatorów telekomunikacyjnych. Ma ono pomóc operatorom w sprzedaży telefonów, taryf i zaawansowanych usług w sklepach i w Internecie.

Nowe rozwiązanie o nazwie hybris Telco Accelerator jest udostępniane razem z pakietem hybris Commerce Suite i zawiera funkcje ułatwiające operatorom wdrożenie w pełni funkcjonalnych, mobilnych narzędzi dla klientów. "Oprogramowanie hybris Telco Accelerator pozwala operatorom telekomunikacyjnym znacznie łatwiej i szybciej wdrożyć zaawansowane rozwiązanie do obsługi sprzedaży, które stworzono specjalnie w celu zapewnienia komfortowych zakupów klientom niezależnie od wykorzystywanego przez nich kanału" - powiedział Ariel Lüdi, dyrektor generalny firmy hybris.

Telco Accelerator obejmuje funkcje handlowe B2B i B2C i zostało dostosowane do potrzeb firm telekomunikacyjnych. Udostępnia gotowy, elastyczny interfejs sklepu internetowego i wbudowane funkcje stworzone specjalnie z myślą o operatorach. Narzędzie pozwala firmom telekomunikacyjnym oferować telefony, taryfy i usługi udostępniane w chmurze za pośrednictwem wielu elastycznych, cyklicznych modeli rozliczeniowych. Dzięki zaawansowanym funkcjom tworzenia pakietów, firmy mogą bez trudu konfigurować złożone zestawy produktów i zróżnicowane rabaty oparte o zdefiniowane reguły, a także oferować swoim klientom nowoczesne narzędzia do tworzenia własnych pakietów, które prowadzą użytkownika przez cały proces sprzedaży.

$"Operatorzy telekomunikacyjni poszukują nowych źródeł przychodów, takich jak usługi dodatkowe i udostępniane w chmurze oraz usługi zaawansowane sprzedawane małym firmom i klientom indywidualnym. Wielu operatorów wchodzi na rynek strumieniowej transmisji wideo i treści cyfrowych, dlatego coraz częściej eksperymentują z innowacyjnymi modelami sprzedaży. Nasza firma wspiera ich inicjatywy w tym zakresie i oferuje najbardziej elastyczną platformę do obsługi sprzedaży stworzoną z myślą o rozszerzeniach, rozbudowie i innowacjach" - powiedział Moritz Zimmerman, dyrektor ds. technologii w firmie hybris.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200