Co zobaczymy na Intertelecom 2003

Telia International Carrier

Obecna po raz czwarty w Łodzi Telia dysponuje własną rozległą siecią światłowodową o globalnym zasięgu (Viking Network). Za jej pomocą ten największy operator międzynarodowej transmisji danych na polskim rynku promuje usługi dostępu do globalnego Internetu dla operatorów telekomunikacyjnych. Firma udostępnia obecnie najszybsze łącza dedykowane w Europie Środkowo-Wschodniej, przeznaczone wyłącznie do transmisji internetowej (5 Gb/s). Klientami Telia International Carrier w Polsce są dostawcy usług internetowych oraz operatorzy: telefonii komórkowej i stacjonarnej, sieci oraz telewizji kablowej.

Tyco Electronics

Na wspólnym stoisku korporacji Tyco Electronics (M/A-COM Poland, Raychem i AMP Netconnect) firma M/A-COM Poland przedstawia rozwiązania do łączności radiokomunikacyjnej: konwencjonalne i trankingowe systemy łączności dla służb bezpieczeństwa publicznego, do komunikacji miejskiej i energetyki oraz portów lotniczych. Oferowane są rozwiązania zapewniające współdziałanie heterogenicznych systemów radiowych: system Network First, system trankingowy OpenSky dla sieci IP i TDMA oraz produkty interfejsu radiowego IP Radio (standard WLAN) i WAN P-25 (standard trankingowy).

Veracomp

Prezentuje rozwiązania skupione wokół trzech zagadnień: dostępu, usług oraz bezpieczeństwa i poufności w sieci telekomunikacyjnej. Na stoisku mają premierę systemy wideokonferencyjne firmy Polycom oraz oprogramowanie firmy CheckPoint, współpracujące z urządzeniami Nokii - do tworzenia systemów firewall i VPN.

Ponadto Veracomp oferuje partnerom handlowym usługi wspomagające sprzedaż zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych: doradztwo, szkolenia i logistykę serwisowania. Jako dystrybutor, demonstruje urządzenia następujących firm: 3Com, Alvarion, Avaya, Blue Coat, Ceragon, CheckPoint, F5 Networks, Internet Security Systems, Lucent Technologies, Nokia Internet Communications, Net to Net, Oki Systems.

Wind Telecom

Oferta spółki Wind Telecom SA umożliwia tworzenie systemów telekomunikacyjnych z usługami o wartości dodanej, skierowanych do operatorów stacjonarnych i komórkowych GSM. Oferta obejmuje systemy automatyzacji obsługi klienta, telefoniczny dostęp do poczty internetowej, portale głosowe, rozwiązania głosowych książek telefonicznych i branżowych, głosowe wybieranie numeru oraz przesłania specjalne (kartki z podziękowaniami, dedykacje dźwiękowe i głosowe SMS-y). Usługi te stanowią podstawowe produkty platformy Contactis, należące do rozwiązań telecentrum Contact Center, systemu interaktywnej zapowiedzi głosowej IVR, audiokonferencji i systemu rejestracji rozmów do rozwiązań zintegrowanych. Na stoisku Intertelecom firma promuje własne rozwiązania platformy Contactis oraz rozwiązania głosowe wykorzystujące technologie TTS (Text to Speech) i ASR (Automatic Speech Recognition), z pełną obsługą języka polskiego.


TOP 200