Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
CIO Executive
CIO Executive
Decydent jaki jest, lepiej szybko wiedzieć
Megan Santosus
Szefowie informatyki muszą nauczyć się dostosowywać swoje przekazy do konkretnych decydentów, z którymi mają do czynienia.
Wiem, kim jest klient
Robert Jesionek
Piotr Celmer jest CIO, którego w równym stopniu kształtowały doświadczenia informatyczne, jak i handlowe. Dziś w Plivie Kraków docenia te praktyki, które pozwalają mu świadomie łączyć biznes z technologią.
Czas praktycznych wizjonerów
Robert Jesionek
Wiele wskazuje na to, że rynek zdołał wykształcić taki rodzaj wizjonera, który poza nieprzeciętną intuicją posiada też szereg umiejętności menedżerskich, mocno zakorzenionych w realiach gospodarczych. Dziś nie wystarczy wpaść na pomysł, trzeba wskazać drogę jego realizacji.
Między wiedzą a kompleksami - gra o znaczenie
Iwona D. Bartczak
Nie wystarczy być kompetentnym, aby zdobyć zarówno uznanie kolegów z podległych sobie lokalnych oddziałów, jak i centrali firmy, umiejscowionej gdzieś w wielkim świecie. Trzeba być odważnym, aby to wszystko powiedzieć w twarz, choć bez naruszania cudzej godności i poczucia smaku - mówił na styczniowym śniadaniu Aleksander Wyka, szef IT na Europę Wschodnią i Centralną w Avon.
Ranking opłacalności produktów - rzecz o kosztach - Analiza kosztów działań ABC, cz. I
Arkadiusz Januszewski
Jedną z cenniejszych dla menedżerów informacji jest informacja o kosztach produktów (a także klientów, kanałów dystrybucji i rynków zbytu) oraz ich prawdziwej rentowności. Ma ona kluczowe znaczenie dla decyzji dotyczących struktury asortymentowej wytwarzanych wyrobów i oferowanych usług.
Interaktywnie i z piwem w tle
Wanda Żółcińska
Rynek tzw. agencji interaktywnych, czyli firm wyspecjalizowanych w szeroko pojętych internetowych usługach marketingowych, jest spory, a tort do podziału niewielki. Błyskotliwe kampanie reklamowe i nagrody nie wystarczą, aby przetrwać i rozwinąć się. Trzeba zapewnić sobie alternatywne źródło dochodów - tak jak uczyniła to firma WebService.
Stres nasz powszedni
Christopher Koch
Czyżby nam ostatnio przybyło trochę brzuszka? Czy mamy wrażenie, że nikt nas nie rozumie? Czy nie zdaje nam się przypadkiem, że przestajemy panować nad naszymi sprawami? Ależ oczywiście! No bo niby czemuż CIO mielibyśmy się różnić się od innych menedżerów?
Dziecięca choroba marketingu
Hermann Simon
Marketing służy wyłącznie temu, aby zwiększać zyski, a w wariancie optymalnym zapewniać długotrwałą zyskowność. Jego celem nie jest dopieszczanie klientów.
Zarządzanie łańcuchem dostaw kontra system ERP
Aleksander Popończyk
Czy system ERP może dobrze wspierać zarządzanie łańcuchem dostaw?
Klienci bardzo pożądani i inni
Dariusz Świerk
W wielu firmach znacząca część przychodów pochodzi od kilku najlepszych klientów. Corocznie firmy na całym świecie inwestują miliardy dolarów w programy rozwoju relacji z kluczowymi klientami, ale spora część inicjatyw i pieniędzy trafia w próżnię, nie przynosząc oczekiwanego zwrotu z inwestycji.
Prognozowanie sprzedaży - 100 użytecznych wskazówek
Dariusz Świerk
Czy mamy do czynienia z rozbudową linii produkcyjnej, planowaniem nowego przedsięwzięcia, uruchomieniem nowego produktu, planowaniem skuteczniejszych kampanii promocyjnych czy właściwą gospodarką zapasami magazynowymi, w każdej z wymienionych sytuacji tworzymy prognozę, nawet jeśli nie nazywamy tego procesu po imieniu.
Made in Poland - polskie marki w Europie
Leszek Rewers
Marka nie tylko skraca czas potrzebny konsumentom i firmom na podjęcie decyzji zakupowych, ale również ogranicza ryzyko ich decyzji.
Kiedy kupować nieruchomości
Jacek Kittel
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że łatwo jest odpowiedzieć na pytanie, kiedy kupować nieruchomości. Kupuj tanio, sprzedawaj drogo. To generalna zasada sukcesu finansowego. Ale kiedy i jakie nieruchomości są tanie? A może nieruchomość jest tania, bo jest mało warta? To po co ją kupować?
Kariera z respektem dla norm zawodowych i etycznych
Iwona D. Bartczak
Z Dariuszem Lewandowskim, dyrektorem ds. finansowych i operacyjnych Premium Foods SA, rozmawia Iwona D. Bartczak
Atuty i słabości aukcji odwróconych
Mohanbir Sawhney
Aukcje odwrócone stały się sławne po tym jak firma General Electric, uznany prymus w dziedzinie e-handlu, ogłosiła zupełnie nadzwyczajne oszczędności, jakie rzekomo uzyskała dzięki tej metodzie.
Budulce innowacyjności
Andrzej Góralczyk
Z czego składa się innowacyjność przedsiębiorstwa? Było to wiodące pytanie podczas listopadowego śniadania z człowiekiem z okładki. Bohaterem spotkania był Henryk Orfinger, prezes zarządu Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris SA w Piasecznie. Gościem specjalnym była dr Regina Jeziórska z Instytutu Chemii Przemysłowej w Warszawie
Poprzednia
strona
1
...
145
146
147
148
149
...
156
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »