Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
umowy i porozumienia
Temat: umowy i porozumienia
8 zasad udanej umowy na usługi w chmurze obliczeniowej
Computerworld Online
Zbyt wiele firm zawiodło się już na umowach o usługi w chmurze. Nie oznacza to jednak, że nie mogą one przynieść wymiernych korzyści. Ale w tym wyścigu firmy często tkwią w martwym punkcie, bo umowy, które podpisują nie spełniają ich potrzeb biznesowych, nie regulują kwestii rozliczalności i odpowiedzialności za usługi albo kosztują więcej niż powinny. Zanim cokolwiek podpiszesz, lepiej zapoznaj się ze wszystkimi poniższymi zasadami.
Microsoft i PwC zawierają strategiczne porozumienie
Monika Tomkiewicz
Firmy poinformowały o zawarciu strategicznego porozumienia, którego celem jest wsparcie firm zaangażowanych w transformacyjne projekty wykorzystujące technologie Microsoft. W ramach umowy konsultanci PwC będą świadczyć usługi doradcze oraz wspierać projekty wdrożeniowe klientów, którzy wybrali Microsoft Dynamics wraz z innymi technologiami Microsoft, takimi jak Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM oraz narzędzia Business Intelligence, które są elementem projektów transformacji biznesowej.
ATM i Linxdatacenter ze wspólną ofertą usług kolokacyjnych
Monika Tomkiewicz
ATM i Linxdatacenter podpisały umowę partnerską rozpoczynającą wzajemną sprzedaż usług kolokacyjnych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Łączna powierzchnia techniczna w 6 centrach danych ATM i Linxdatacenter wynosi obecnie ponad 23 000 m2 z gwarantowanym redundantnym zasilaniem o mocy dysponowanej 50 MW.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »