Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama online
Temat: reklama online
Małe firmy przeprowadzą kampanie reklamową przeciwko Big Tech.
Jak sztuczna inteligencja pomaga w profilowaniu reklam
Reklama w świecie algorytmów
Computerworld/KB
Idea zautomatyzowanej, opartej na algorytmach reklamy błyskawicznie rozprzestrzenia się w świecie mediów cyfrowych. W grze o tak wysoką stawkę właściwe rozumienie jej koncepcji jest kluczowe zarówno dla dyrektorów ds. IT, jak i pozostałych liderów biznesu.
USA: Internetowe reklamy mogą być poważnym zagrożeniem
Antoni Steliński
Stosowane dziś powszechnie systemy prezentowania reklam w internecie w poważnym stopniu stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa oraz prywatności internautów – stwierdzili członkowie amerykańskiego Senatu. Wezwali Federalną Komisję Handlu (FTC) do opracowania i wdrożenia rozwiązań prawnych, które w lepiej niż dotąd będą chronić konsumentów przed zakusami branży reklamowej.
Rynek reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wart jest prawie 1,6 mld złotych!
Michał Berezowski
Badanie IAB AdEx za 2010 rok, którego wyniki poznaliśmy na konferencji adStandard 2011 link or like, wskazuje na utrzymywanie się dwucyfrowego trendu wzrostowego wydatków na reklamę online. Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wyniosła 1 578 mln zł, czyli 204 mln więcej niż w 2009 r.
Piątkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz
Play chce dodatkowych częstotliwości... Polski portal ShareTheMusic.com podbija amerykański rynek... Francja wprowadzi jednoprocentowy "Google-podatek"... Słowo "face" będzie zastrzeżone... Będzie łatwiej o dotacje na technologie... Technika specsłużb podsunie internautom reklamy...
Poniedziałkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz
Cisco wstrząsnęło światem, Polską nie... Wyniki Asseco Poland lepsze od oczekiwań... Google broni się przed zarzutami Oracle... Microsoft łączy siły z Chińczykami... Unia Europejska sfinansuje badania w zakresie cloud storage... E-grób z Bluetooth... Google odgrzał spór graniczny... Apple 1 na aukcji, droższy od Enigmy...
Prognoza wzrostu reklamy internetowej dla świata
Magdalena Górak
Na całym świecie w tym roku firmy wydadzą ponad 400 mld USD na reklamę. 4,6% tej sumy zostanie przeznaczone na reklamę internetową. 2005 rok będzie rekordowy dla branży. Według ZenithOptimedia - również w kolejnych latach. Wraz ze wzrostem wydatków na usługi marketingowe rośnie też popyt na usługi firm badawczych.
Prasa online potrafi zarabiać
Anna Meller
Amerykańskie, internetowe dzienniki notują znaczne przychody z tytułu e-reklamy, podczas gdy witryny telewizyjne wciąż nie potrafią wykorzystać potencjału nowego medium – wskazuje najnowszy raport eMarketera.
Nasz rząd nie stymuluje rozwoju Internetu
Anna Meller
Interactive Advertising Bureau przygotowuje się do zakrojonych na szeroką skalę działań na rzecz zaktywizowania rynku interaktywnego w Polsce. W wywiadzie dla Internet Standard Dominik Kaznowski, wiceprezes IAB Polska zdradza plany stowarzyszenia, jednocześnie wskazując najsłabsze punkty działań rządowych w naszym kraju i prognozy rynkowe na najbliższy rok.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »