Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Mowa
Temat: Mowa
Facebook będzie współpracować z Francją w zwalczaniu mowy nienawiści
Janusz Chustecki, 19.11.2018
Rząd francuski wygrał batalię z Facebookiem. Zawarta niedawno przez obie strony umowa jest bezprecedensowa - przewiduje, że francuskie organy nadzoruj elektronicznego będą miały wzgląd do stosowanych przez Facebook mechanizmów kontrolujących treści, jakie użytkownicy umieszczają w tej największej na sieci społecznościowej.
Skrzydlaci mówcy porywają tłumy
Grzegorz Stech, 21.10.2016
Jak dobrze wypaść podczas publicznego wystąpienia? To pytanie coraz częściej zadają sobie menedżerowie, prezesi, właściciele firm, którym w świetle jupiterów przychodzi przemawiać do pełnej sali. Każda prezentacja, wystąpienie, jest sprzedażą - idei, pomysłu. Co zrobić, by publiczność „kupiła” nas i to, co chcemy przekazać?
Roboty kolejnej generacji będą wzdychać, chrząkać oraz uśmiechać się i płakać
Janusz Chustecki, 05.04.2016
Nic nie znaczące słowa uzupełniające rozmowę, czyli tzw. wypełniacze mające postać okrzyków "uh”, „aha” czy ”o”, zainteresowały ostatnio naukowców zajmujących się sztuczną inteligencją. Bo chociaż nie wnoszą one istotnych treści do rozmów prowadzonych między ludźmi, to w momencie gdy człowiek konwersuje z robotem, mogą już być istotne.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »