Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
mail
Temat: mail
Cena spamu
Daniel Cieślak
874 USD (w przeliczeniu na jednego pracownika) tracą każdego roku amerykańskie firmy z powodu spamu - wyliczyli eksperci z firmy analitycznej Nucleus Research. Mowa tu oczywiście o stratach poniesionych z powodu spadku produktywności pracowników, którzy muszą zmagać się codziennie z dziesiątkami niechcianych i niepotrzebnych wiadomości e-mail.
Zwalniają za e-maile
Daniel Cieślak
Jedna na pięć amerykańskich firm zwolniła kiedyś pracownika za "nieprawidłowe" korzystanie z poczty elektronicznej - wynika z raportu opublikowanego przez American Management Association.
Microsoft pozywa spamerów
Daniel Cieślak
Microsoft rozpoczął kolejny etap walki z trapiącym użytkowników poczty elektronicznej zjawiskiem spamu. Przedstawiciele koncernu poinformowali wczoraj o wytoczeniu procesów 15 firmom, masowo wysyłających niechciane wiadomości do klientów Microsoftu.
Żniwa adresowe
Józef Muszyński
Spamów przybywa i nie zanosi się na to, aby sytuacja ta uległa zasadniczej zmianie w najbliższym czasie. Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest to, iż spamerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi pozwalających na uzyskiwanie nowych adresów.
Wściekłość bez e-maila
Antoni Bielewicz
Brak dostępu do poczty elektronicznej jest jednym z podstawowych źródeł stresu w pracy – donosi serwis ZDNet.
AOL: bezpieczeństwo w standardzie
Daniel Cieślak
America Online przedstawiła część informacji o nowej wersji oprogramowania "dostępowego" AOL 9.0, które trafić ma na rynek w najbliższych miesiącach. Podczas opracowywania aplikacji szczególny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz ochronę prywatności - AOL 9.0 będzie mieć m.in. wbudowany filtr spamu, system umożliwiający blokowanie niektórych adresów URL oraz skaner antywirusowy.
Narzędzia antywirusowe i antyspamowe w Exchange 2003
Józef Muszyński
Microsoft udostępnił bardziej szczegółowe dane na temat mechanizmów antywirusowych i antyspamowych, jakie mają być zawarte w Exchange Server 2003.
IBM Lotus Workplace Messaging
Józef Muszyński
IBM Lotus Workplace Messaging to rozwiązanie oparte na standardach internetowych oprogramowania poczty elektronicznej, umożliwiające włączanie w obieg informacji pracowników bez wydzielonego stanowiska pracy czy stałego dostępu do komputera w pracy.
Więcej niż co drugi e-mail to spam
Daniel Cieślak
Spam stanowił w maju ponad 50% wszystkich e-maili wysłanych do firm - poinformowali przedstawiciele MessageLabs, producenta oprogramowania antyspamowego. Dane takie uzyskano po przeanalizowaniu ponad 130 mln monitorowanych przez firmę wiadomości.
Filtrowanie na literę P
Daniel Cieślak
Firma Trend Micro, producent popularnego oprogramowania antywirusowego PC Cillin, poinformował o wykryciu wyjątkowo irytującej usterki w jednym ze swoich produktów. Problem dotyczy oprogramowania filtrującego spam - polegał zaś na tym, że program ów za spam uznawał wszystkie e-maile zawierające... literę "P".
Spamerzy słono zapłacą?
Daniel Cieślak
Władze amerykańskiego stanu Kalifornia zatwierdziły projekt ustawy, zakładającej, iż osoby zajmujące się rozsyłaniem niechanej korespondencji elektronicznej (czyli spamu) mogą zostać za to ukarane grzywną w wysokości nawet 500 USD za każdą wiadomość.
"Ładne kwiatki" dla kilkuset klientów Citibanku
Daniel Cieślak
Kilkuset klientów CitiBanku Handlowego otrzymało w poniedziałek wyjątkowo niefortunnie przygotowany newsletter - problem z nim polegał na tym, że każdy adresat mógł zapoznać się z adresami e-mailowymi wszystkich innych adresatów newslettera.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
...
19
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »