Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
elektroniczne
Temat: elektroniczne
SPOT - premiera w styczniu
Daniel Cieślak
Microsoft poinformował, że zapowiadane już od dawna zegarki, wykorzystujące technologię SPOT (Smart Personal Objects Technology) oraz usługi, umożliwiające ich pełne wykorzystanie, oficjalnie zadebiutują na targach Consumer Electronics Show, które odbędą się w styczniu w Las Vegas.
Oszuści internetowi uderzą w grudniu
Anna Meller
Analitycy rynku przewidują, że w tym roku internetowe zakupy w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia będą rekordowe. Internauci mają wydać znacznie więcej pieniędzy na prezenty niż w roku ubiegłym. Zwiększona aktywność kupujących obudzi również apetyty oszustów.
Timex z USB
Daniel Cieślak
Firma Timex wprowadza na polski rynek zegarek Ironman Data Link USB. Urządzenie łączy w sobie cechy zegarka oraz PDA - w jego pamięci można zmagazynować sporo przydatnych danych (np. numery telefonów, plan dnia itp.).
Bezpieczniej także z MasterCardem
Jarosław Ochab
Centrum eCard zakończyło wdrożenie systemu 3DS dla kart MasterCard. Dokonywane za ich pośrednictwem transakcje internetowe staną się bezpieczniejsze.
Megabajty na nadgarstku
Juliusz Kornaszewski
Multioffice rozpoczął sprzedaż nietypowego zegarka F-Watch wyposażonego w przenośny dysk Pen Drive o pojemności do 128 MB.
eCard: Expressowa autoryzacja
Computerworld
Spółka eCard SA zawarła umowę z American Express Polska na mocy której stanie się pierwszym w Polsce centrum autoryzującym płatności kartami tej organizacji w Internecie.
Skomputeryzowane ręce
Juliusz Kornaszewski
Ręce to ta część ciała, która coraz bardziej interesuje firmy chcące skomputeryzować nasze życie. Podczas nowojorskich targów CeBIT America, światło dzienne ujrzało wiele urządzeń elektronicznych, które mogą znaleźć się na naszych nadgarstkach. Prezentujemy najciekawsze z nich.
iTunes dla Windows jeszcze w tym roku
Daniel Cieślak
Apple zamierza najpóźniej pod koniec roku umożliwić użytkownikom systemów z rodziny Windows korzystanie z internetowego sklepu iTunes Music Store. Informację te potwierdził Peter Lowe, dyrektor marketingu działu aplikacji użytkowych Apple'a.
Komórka zamiast karty kredytowej
Michał Sewera
Nokia przy współpracy z MasterCard zrealizowały pilotażowe instalacje systemu płatności bezprzewodowej. Mechanizm płatności opiera się na integracji funkcjonalności telefonu komórkowego i tradycyjnej karty kredytowej.
Karta w Sieci nie wystarcza
Daniel Cieślak
Wielu internautów nie ma nic przeciwko płaceniu za towary i usługi w Internecie, jednak nie robią tego, ponieważ uiszczanie płatności za pomoca karty kredytowej nie wydaje im się wystarczająco bezpieczne - wynika z opublikowanego właśnie raportu.
Trzy razy więcej oszustów w Sieci
Daniel Cieślak
Amerykańskie Federalne Biuro Śledcze poinformowało, że liczba zgłoszonych w USA "nadużyć internetowych" była w 2002 r. trzy razy wyższa niż rok wcześniej. Straty poniesione z tego tytułu przez amerykańskich internautów szacuje się na 54 mln USD (o 37 mln więcej niż w 2001 r.).
SMS-owe płatności w Reporter.pl
Daniel Cieślak
Serwis Web.Reporter.pl wprowadził opłaty za korzystanie z sekcji WebNEWS. Za trzytygodniowy dostęp do niej trzeba teraz zapłacić 9 zł. "Biznesowa informacja to taki sam towar jak każdy inny. Z uwagi na brak stałych reklamodawców postanowiłem zmienić model biznesowy" - mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »