Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Optymistycznie o AI
Jan Mazurek
Produkty AI, które wygrają konkurencję z innymi, będą bardziej spersonalizowane, wręcz: bardziej intymne. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego, która prowadzi badania nad AI na MIT.
Elektroniczne zakupy w Rossmannie
Robert Jaruga
Firma Rossmann SDP przez lata budowała w Polsce sieć 1200 drogerii i dość późno weszła w świat e-commerce. Ale zrobiła to z takim rozmachem i pomysłowością, a przy tym tak skutecznie integrując platformę elektroniczną z placówkami stacjonarnymi, że może być wzorem dla sektora handlu.
Polacy blokują reklamy na potęgę
Janusz Chustecki
Jak podaje nowy raport OnAudience.com z grupy Cloud Technologies (warszawska spółka z segmentu nowych technologii), Polacy pozostają nadal liderem w blokowaniu reklam. Okazuje się, że w polskim internecie aż 46 proc. odsłon jest blokowanych.
Słabości polskiej branży e-commerce
Janusz Chustecki
Firma Genesys (specjalizująca się w wielokanałowej obsłudze klienta oraz rozwiązaniach contact center i usługach optymalizujących procesy biznesowe) opublikowała badania wskazujące, że polska branża e-commerce słabo zna i w niewielkim stopniu wykorzystuje narzędzia informatyczne ułatwiające finalizację transakcji.
Od marketing automation do marketing intelligence
Danuta Sass
Już niedługo głównymi celami biznesowymi staną się wzrost retencji i satysfakcji klientów prowadzące w efekcie do zwiększenia zysku przy jednoczesnej optymalizacji kosztów – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i CEO SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu.
Jak zarobić na reklamach (ale naprawdę)?
Michał Bonarowski
Też należysz do tych, co narzekają na „wszechobecne reklamy”, „permanentną inwigilację” i „w obecnym świecie nie ma nic za darmo”? Przygotuj się na zmianę, która zrobi z Ciebie ze zrzędy akolitę nowego porządku reklamowego świata.
Co wiemy o emocjach?
Szymon Augustyniak
Badanie relacji człowieka z elektroniką użytkową zredefiniuje relacje klienta z marką. Rozmowa z Marcinem Charkiewiczem, kierownikiem Centrum Badań Konsumenckich Orange Polska.
Materiał promocyjny
GDPR wymaga działania. Teraz!
Szymon Augustyniak
Rozporządzenie GDPR/RODO wprowadza rewolucję w podejściu do ochrony danych osobowych, wymagając od firm rozliczalności i faktycznego, a nie formalnego zaangażowania się w kwestie ochrony danych osobowych. Czasu na zmianę pozostało niewiele.
Trendy i wyzwania e-commerce na 2016 i 2017 rok.
Sebastian Watras
Magazyn Time w 1966 r. napisał: „Sprzedaż wysyłkowa nie ma przyszłości, kobiety lubią wychodzić z domu na zakupy i wybrzydzać”. Dynamiczny rozwój branży e-commerce w ciągu ostatnich lat pokazuje, jak bardzo ta prognoza była nietrafiona. Najnowsza edycja corocznego raportu Ecommerce Standard 2016 pokazuje najważniejsze trendy w handlu internetowym w 2016 i 2017 roku
Materiał promocyjny
Esklepy walczą o klienta
Computerworld
Rozwój eCommerce w Polsce jest błyskawiczny, ale wyścig o pieniądze kupujących w internecie Polaków zaostrzy się.
Tesco może być cyfrową legendą
Szymon Augustyniak
Według informacji z lipca br. do serwisu Ezakupy Tesco należy 40% internetowej sprzedaży produktów FMCG w Polsce, przy zasięgu 14 mln osób. Jak wygląda konkurencja na tym rynku i jakie są plany firmy związane z cyfryzacją biznesu? – pytamy Adama Manikowskiego, szefa Tesco Polska.
E-commerce w Polsce. Wielkie nadzieje i jeszcze większe wyzwania
Sebastian Watras
Osiem aktualnych elementów strategii rozwoju sprzedaży przez internet pozwoli lepiej wykorzystać potencjał e-commerce.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »