Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
badania
Temat: badania
Lepsze dane ze świata produkcji
Wanda Żółcińska
W maju br. wielkość produkcji przemysłowej w strefie euro zmniejszała się wolniej niż oczekiwano - wynika z raportu Markit Economics.
Noce z monstrum
Szymon Augustyniak
Kiedy Polaków dręczy w nocy bezsenność z powodu pracy - zwykle przeglądają oferty zatrudnienia.
Przedsiębiorcy nie rezygnują z inwestycji
Monika Tomkiewicz
Ponad połowa badanych przedsiębiorstw będzie kontynuować w tym roku inwestycje zgodnie z wcześniejszym harmonogramem. Najwięcej wydadzą na modernizację i rozwój produkcji, rozbudowę lub modernizację budynków oraz inwestycje w nowe technologie.
Polacy sceptyczni wobec innowacji
Wanda Żółcińska
Tylko 42% Polaków wierzy, że w ciągu najbliższych kilku lat polskie produkty mogą zdobywać światowe uznanie dzięki swojej innowacyjności - wynika z raportu Innowacja z Polski przygotowanego przez firmę On Board PR na podstawie badań PBS DGA.
Inwestorzy i infrastruktura
Wanda Żółcińska
Działania rządów mające na celu pobudzenie krajowych gospodarek poprzez inwestycje w infrastrukturę, przyniosą dobre rezultaty, ale w dłuższej perspektywie czasowej - wynika z badania przeprowadzonego przez kancelarię Allen & Overy.
Najcenniejsze marki na świecie warte łącznie 2000 mld USD
Adam Jadczak
Największą wartość niesie marka Google, którą wyceniono na ponad 100 mld USD. Już po raz trzeci jest marką numer jeden na świecie.
Amerykanie nie ufają bankom
Wanda Żółcińska
W USA znacząco spadło zaufanie do instytucji finansowych - obywatele tego kraju nie są skłonni do inwestowania w akcje, a część wycofuje swoje oszczędności z banków.
Dobre perspektywy dla tanich lotów
Wanda Żółcińska
W tym roku tanie linie lotnicze mogą spodziewać się wyższych zarobków, ponieważ klienci będą wybierali ich usługi zamiast biletów drogich przewoźników.
Coraz mniej fuzji i przejęć
Wanda Żółcińska
Wartość transakcji fuzji i przejęć spadła w IV kw. 2008 r. o 31%, do poziomu najniższego od 5 lat. Wartość transakcji M&A przeprowadzonych w regionie Azji i Pacyfiku po raz pierwszy przekroczyła wartość takich umów zawartych w Ameryce Północnej.
Nowe źródła energii
Wanda Żółcińska
W ciągu najbliższych pięciu lat firmy związane z ropą naftową i gazem będą intensywniej szukały sposobów wykorzystania odnawialnych źródeł energii - wynika z badania przeprowadzonego przez BDO Seidman.
Trudna sztuka budżetowania
Wanda Żółcińska
Duże przedsiębiorstwa lepiej radzą sobie z budżetowaniem i rocznym planowaniem niż firmy małe, które nie korzystają z zaawansowanych narzędzi informatycznych - wynika z badania Aberdeen Group.
Biuro obsługi okiem klienta
Wanda Żółcińska
Przeciętny polski konsument spędza niemal dwie godziny tygodniowo załatwiając sprawy w biurach obsługi klienta. Najbardziej narzeka na długie kolejki, brak wiedzy pracowników i bezosobowe odpowiedzi - wynika z badania przeprowadzonego przez DHL Express.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
46
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »