Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Artificial Intelligence
Temat: Artificial Intelligence
Materiał promocyjny
Sztuczna inteligencja napędza ogromny wzrost biznesowy
Lenovo
Zamieszanie, które powstało wokół technologii sztucznej inteligencji, jest zupełnie zrozumiałe. Prawidłowo zastosowana, umożliwia rozwój biznesowy praktycznie bez ograniczeń. Ma jednocześnie potencjał pozwalający budować sukces w przyszłości. Sztuczna inteligencja już dziś oferuje możliwości, które miały pojawić się dopiero w przyszłości. Tym samym daje szansę na wygranie wyścigu, w którym ostatecznym celem jest w pełni "cyfrowa organizacja". Dlatego oczekuje się, że wydatki na sztuczną inteligencję i rozwiązania kognitywne będą każdego roku, aż do 2021 roku, wzrastać o 50%.
Materiał promocyjny
Lenovo udostępnia narzędzia przyspieszające rozwój i wdrożenia technologii AI w środowiskach korporacyjnych i HPC
Lenovo
Inicjatywy związane ze sztuczną inteligencją (AI) odgrywają kluczową rolę w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach naukowych, a ja mam zaszczyt uczestniczyć we współpracy w tym zakresie z klientami z całego świata. Klienci odnoszą pierwsze sukcesy związane z prototypowymi wdrożeniami, ale realizacja projektów AI, które pomagałyby w osiąganiu celów biznesowych, wiąże się z oczywistymi trudnościami.
Czy sztuczna inteligencja zapewni bezpieczeństwo
Wiesław Pawłowicz
Szybko rośnie liczba producentów, którzy twierdzą, że ich rozwiązania wykorzystują mechanizmy AI. Jak odróżnić marketing od produktów lub usług, które mogą przynieść wymierne korzyści biznesowe?
Jak dotąd biznes w niewielkim stopniu wykorzystuje sztuczną inteligencję
Janusz Chustecki
Wiele się ostatnio mówi o sztucznej inteligencji (AI - Artificial Intelligence). Jednak w większości europejskich firm, również z Polski, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez SAS, projekty związane z AI są wciąż we wczesnym stadium zaawansowania lub w planach.
Sztuczna inteligencja wkracza do procesorów
Janusz Chustecki
Do firm projektujących procesory wspierające technologię AI (Artificial Intelligence; sztuczna inteligencja) oraz sieci neuronowe, takich jak IBM, Qualcomm czy Google, dołączył ostatnio Intel. Jego najnowszy układ wspierający tę technologie nosi nazwę NNP (Nervana Neural Network Processor), a wcześniej był znany pod roboczą nazwą Lake Crest.
Sztuczna inteligencja w ofensywie
Janusz Chustecki
Firma analityczna Gartner przewiduje, że do 2020 roku sztuczna inteligencja znajdzie się w każdej aplikacji. Dotyczy to zarówno produktów, jak i usług.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »