Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama mobilna
Temat: reklama mobilna
O przyszłości reklamy telewizyjnej
Reklama w świecie algorytmów
Piątkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
HP doskonali druk 3D… Cyberprzestępczość groźna jak nigdy… Amazon w Czechach nie miał szans… Reklama mobilna ma coraz większy budżet… Portal antyspołecznościowy dla tych, którzy nie lubią Facebooka… Płatności zbliżeniowe będą coraz rzadsze… Jakich słów nienawidził Steve Jobs?... Sony zapowiada gadżet dla graczy…
mobile Standard 2013: Ostatni dzień wielkiego rabatu na uczestnictwo!
Piotr Pietruszyński
Czas nagli! Jeszcze tylko do końca dzisiejszego dnia macie okazję do skorzystania ze specjalnego rabatu przy rejestracji na tegoroczną edycję konferencji mobile Standard 2013.
mobile Standard 2013: Ostatni dzień wielkiego rabatu na uczestnictwo!
Piotr Pietruszyński
Czas nagli! Jeszcze tylko do końca dzisiejszego dnia macie okazję do skorzystania ze specjalnego rabatu przy rejestracji na tegoroczną edycję konferencji mobile Standard 2013.
Opera przejmuje AdMarvel
Józef Muszyński, IDG News Service
Norweska firma przejmuje AdMarvel, która zaprojektowała zestaw produktów zarządzających sposobem dostarczania treści reklamowych do telefonów mobilnych.
Google kupuje AdMoba za 750 mln dolarów
Piotr Perka
AdMob, dostawca mobilnych reklam zostanie przejęty przez Google'a za kwotę 750 mln dolarów w akcjach. AdMob zajmuje się dostarczaniem reklam na urządzenia mobilne.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »