WayBlazer i Watson na nowo definiują doświadczenie podróży
Terry Jones, założyciel Travelocity i Kayak.com, wie co nieco o przemyśle podróży online. Jego najnowszy projekt, WayBlazer, jest pierwszym startupem wspieranym przez Watsona. WayBlazer jest pierwszym internetowym konsjerżem podróży, który pozwala klientom zadawać pytania w naturalnym języku. WayBlazer łączy miejsca, oferty i preferencje z socjalnymi, kulturalnymi i ekonomicznymi informacjami, by doradzić, jakie miejsca należy odwiedzić, i z jakich usług można tam skorzystać.
„WayBlazer wykorzystuje mnogość danych, który obecnie są dostępne i przedstawia je klientom jako internetowy konsjerż podróży”, mówi Jones. „Usługodawcy zajmujący się organizacją podróży, tj. hotele, lotniska, strony wynajmujące różne rzeczy, mogą wykorzystać WayBlazera, by dostarczyć klientom kompletne oferty z dopasowanymi do ich wymagań rekomendacjami czy częstotliwością bukowań online.”