Badanie Computerworld, przeprowadzone we współpracy z firmą Intersys, miało na celu znalezienie odpowiedzi, w jakim stopniu działające na polskim rynku wykorzystują aplikacje SFA, jaki wpływ na sprzedaż mobilną wywarła trwająca pandemia COVID-19 i w jakim stopniu posiadane rozwiązanie wsparcia sprzedaży sprawdziło się wraz ze zmianą modelu pracy? W końcu, jakich funkcjonalności oczekują od systemu SFA przedstawiciele firm, które wybrane procesy sprzedażowe obsługują w innych systemach biznesowych np. CRM?
MobilSFA to autorskie narzędzie Intersys, które w sposób unikalny, łączy funkcjonalności aplikacji SFA oraz CRM, w platformie Microsoft Dynamics 365 oraz ekosystemie Microsoft. Rozwiązanie komplementarnie pokrywa proces sprzedażowy w organizacjach, które sprzedają w modelu mobilnym.
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!
Organizatorami usługi udostępnienia materiału Whitepaper są IDG Poland S.A. oraz firma Intersys Group sp. z o.o. Whitepaper ten skierowany jest do managerów ds. technologii z dużych firm działających w wybranych branżach.
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.