66% pracowników udostępnia dokumenty lub pliki innym ludziom
71% stosuje reguły dotyczące korzystania z danych i posługiwania się nimi
58% odpowiedzialnych za bezpieczeństwo IT ma obawy w tym zakresie
Dyrektorzy i szefowie przedsiębiorstw chcą, aby pracownicy byli w stanie łatwo wymieniać się informacjami oraz sprawnie i bezpiecznie współpracować ze swoimi kolegami i zespołami zewnętrznymi, co pozwoli im wydajnie pracować niezależnie od miejsca i czasu. Szefowie działów informatycznych muszą zadbać o to, aby użytkownicy nie stwarzali ryzyka dla firmy przez narażanie danych przedsiębiorstwa na nieautoryzowany dostęp lub utratę. Kierownictwu działów zajmujących się kwestiami prawnymi oraz zgodnością z przepisami zależy na możliwości kompleksowego przeszukiwania danych i ich wydajnego wykrywania, aby zminimalizować ryzyko i koszty związane z audytami i sporami sądowymi.
Pobierz bezpłatny whitepaper i dowiedz się więcej!
Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!