Contact Center w chmurze: Czy to rozwiązanie dla Twojej firmy?

Technologie cloud podbijają rynek; coraz częściej wkraczając również w obszar komunikacji biznesowej i obsługi klienta. Jednak wdrożenie systemu contact center w chmurze rodzi wiele pytań. Czy chmura jest tańsza od tradycyjnego zakupu licencji? Czy istnieją ograniczenia funkcjonalne lub integracyjne związane z tym modelem? Poniższy artykuł stanowi analizę korzyści i zagrożeń obu typów wdrożenia.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.