Automatyzacja obsługi rozmów

Prezentujemy 10 podstawowych aspektów implementacji systemu rozpoznawania mowy. Odpowiadamy m.in. na pytania dotyczące tego: Jakie wdrożenia przynoszą zwykle najwięcej korzyści? W jaki sposób należy mierzyć sukces wdrożonych rozwiązań głosowych? Jakie znaczenie ma decyzja o rodzaju rozwiązania pozwalającego na rozpoznawanie mowy? Jakie istnieją narzędzia i w jaki sposób oceniać ich przydatność? Jak efektywnie wdrożyć i uruchomić system rozpoznawania mowy? Jakie kroki należy podjąć po implementacji systemu?

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.