CEM, czyli sposób na dbanie o wyjątkowe wrażenie klienta

Dziś powszechnie używane są systemy CRM (Customer Relationship Management). Przy użyciu tego typu narzędzi coraz trudniejsze staje się jednak podnoszenie poziomu jakości obsługi. Nowym, innowacyjnym podejściem pozwalającym na poprawę relacji z klientami jest CEM (Customer Experience Management). Czego brakuje CRM? Ogólnego spojrzenia na jakość relacji, ich dynamikę oraz wpływ na otoczenie. Przede wszystkim jednak brak w nim informacji dotyczących odczuć klientów. Właśnie w tym tkwi siła rozwiązań CEM.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.