CEM, czyli sposób na dbanie o wyjątkowe wrażenie klienta

Dziś powszechnie używane są systemy CRM (Customer Relationship Management). Przy użyciu tego typu narzędzi coraz trudniejsze staje się jednak podnoszenie poziomu jakości obsługi. Nowym, innowacyjnym podejściem pozwalającym na poprawę relacji z klientami jest CEM (Customer Experience Management). Czego brakuje CRM? Ogólnego spojrzenia na jakość relacji, ich dynamikę oraz wpływ na otoczenie. Przede wszystkim jednak brak w nim informacji dotyczących odczuć klientów. Właśnie w tym tkwi siła rozwiązań CEM.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Czas czarnych łabędzi, czyli jak nieprzewidywalne zdarzenia wpływają na strategię bezpieczeństwa firm?
Bezpieczeństwo firmowych danych z pakietem Microsoft 365
Bezpieczeństwo IT - systemy odporne na ataki typu ransomware
Zrozumieć Process Mining