e-Raport Call Contact Center 2011 – Trendy rynkowe

Najciekawsze i najbardziej aktualne tematy dla branży w jednym wydaniu e-raportu Call Contact Center 2011. Standaryzacja, norma EN 15838, optymalizacja, raportowanie, social media, analiza rynku, trendy technologiczne. Zapraszamy do lektury!

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Nowy projekt ustawy o KSC – jak go interpretować i budować zgodnie z nim cyberbezpieczeństwo
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Dług technologiczny polskich przedsiębiorstw, a kierunek rozwoju IT
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Jak Vmware zmienił rynek IT w 2024 roku?
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej
Zwinna organizacja IT w erze pracy hybrydowej