Contact Standard - Executive Briefing

5 koleżeńskich rad dla menedżerów call center. Ile kosztuje call center? Jak zarządzać zespołem sprzedaży? Jak słuchać klienta i zarabiać? Jak zwiększyć efektywność, dzięki nowemu systemowi? Zła obsługa, realne straty - jak duże? W jednym wydaniu zgromadziliśmy najpopularniejsze artykuły odwołujące się do doświadczeń praktyków call contact center. Pobierz bezpłatnie najnowsze wydanie Contact Standard - Executive Briefing.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A..
Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.


Możliwość pobrania materiału otrzymają tylko wybrani uczestnicy, dlatego po zarejestrowaniu otrzymasz od nas informację o zakwalifikowaniu się do usługi.