Udoskonalanie relacji z klientami: Metoda Zintegrowana

Udoskanalanie relacji z klientami: metoda zintegrowana to Biała księga opracowana przez Economist Intelligence Unit i sponsorowana przez SAP. Economist Intelligence Unit przeprowadził ankietę, wywiady oraz napisał niniejszy raport. Rezultaty oraz wyrażone tu opinie niekoniecznie są odzwierciedleniem poglądów sponsora.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży