Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wizerunek
Temat: wizerunek
Wizerunek kluczem do kariery
Wesoły profesjonalista
Ranking najbardziej szanowanych firm na świecie - Google w pierwszej piątce, Lenovo na końcu
Monika Tomkiewicz
Reputatnion Institute zaprezentowało tegoroczny raport "100 najbardziej szanowanych firm na świecie". Na podium BMW, Walt Disney Company i Rolex. A jak wypadły w zestawieniu firmy z branży technologicznej? W pierwszej piątce znalazła się firma Google, Apple spadło z miejsca 5. na 12., a ranking zamyka Lenovo.
10 rzeczy, których CFO oczekuje od CIO
Steve O'Neill
Sfery wpływów CFO i CIO w biznesie zmieniły się w ostatnich latach. Rozkład akcentów zależy od najnowszych osiągnięć technologicznych, trendów rynkowych, sytuacji gospodarczej i agendy wzrostu.
Personalna wizytówka menedżera
Danuta Sass
Wizerunek w mediach społecznościowych to przede wszystkim strategie narracyjne, to opowieść - uważa Eryk Mistewicz, autor książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają".
Personalna wizytówka menedżera
Danuta Sass
Wizerunek w mediach społecznościowych to przede wszystkim strategie narracyjne, to opowieść - uważa Eryk Mistewicz, autor książki "Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają".
2012 - rok niepewności rok nadziei i poszukiwań przez CIO nowej tożsamości
Józef Wacnik
Nowy CIO, tak jak go sobie wyobrażają prezesi i właściciele firm, obejmuje role potrzebne do realizacji strategicznych wyzwań stojących przed firmą. Ta zmiana wymaga nowej tożsamości organizacyjnej CIO i... nowego wizerunku.
Marka jest obietnicą: budowanie wpływowej marki IT
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Budowanie marki działu IT i samego CIO jest bardzo istotne, choć często zaniedbywane. Ten temat pojawiał się już na łamach CIO oraz podczas naszych klubowych dyskusji. Tym razem przedstawiamy refleksje eksperta firmy badawczej Gartner, który przeprowadził ankietę poświęconą wizerunkowi wśród CIO z całego świata.
CIO to świetna marka - spotkanie Klubu, 13 czerwca 2012
Wanda Żółcińska
Podczas czerwcowego spotkania Klubu CIO omawialiśmy temat kształtowania wizerunku dyrektora IT i całego działu.
Liderzy biznesu vs liderzy technologii
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Badanie Gartnera pokazuje, że stereotypy nadal funkcjonują i CIO wciąż są uważani przez CEO za osoby nadmiernie skoncentrowane na technologii. Natomiast CIO są zdania, że przekraczają w pracy granice różnych działów biznesowych.
Wizerunek to dobra praca
Tadeusz Rogaczewski
Naszym celem jest zbudowanie opinii wśród użytkowników biznesowych. IT jest partnerem pomagającym biznesowi sprawniej działać, dostarczającym narzędzia.
Wizerunek dobrego działu
Wanda Żółcińska
Wizerunek marki jest wyceniany jako jedno z aktywów firmy. Podobnie jest w przypadku osób i działów: to, jak cię widzą, jest nie mniej ważne jak to, jakimi zasobami dysponujesz.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »