Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Twitter
Temat: Twitter
Internauci w Polsce – wzrost o 0,5%
Anna Meller
W lutym 22,3% Polaków, czyli ok. 6,7 mln osób w wieku od 15 do 75 lat korzystało z Internetu. Oznacza to wzrost o ok. 150 tys. użytkowników w porównaniu z wynikami styczniowymi. Co ciekawe, zwiększa się liczba osób posiadających w domu stałe łącza, a zmniejsza się atrakcyjność połączeń typu dial-up – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
"Mamy gdzieś pośredników, chcemy wolnej muzyki w Sieci"
Anna Meller
Tymi słowami Grzegorz Markowski, lider Perfektu rozpoczął wczorajszy koncert promujący sprzedaż nowej płyty zespołu wyłącznie za pośrednictwem Internetu. W przeciągu godziny od udostępnienia plików muzycznych sprzedano ok. 500 płyt. Interia.pl, współorganizator przedsięwzięcia, jest zadowolona z przebiegu akcji. Czy to wydarzenie zapoczątkuje boom na muzykę w polskim Internecie? Koncern Universal Music Polska już poinformował, że od maja udostępni swoje zasoby muzyczne w Sieci.
Internetowa Kobieta Pracująca
Szymon Augustyniak
Internet – a nie gazety, magazyny, radio czy telewizja – jest zdecydowanie najlepszym doradcą w zakupach kobiet, na co dzień korzystających zeń w pracy. Na temat oceny roli mężczyzn w tym procesie badania miłosiernie milczą. Kobiety pracujące z Internetem postrzegają go także jako najważniejsze medium dla reklamodawców próbujących do nich dotrzeć.
Sieci reklamowe vs portale: walka o pieniądze z reklamy
Anna Meller
Na rynku pojawił się kolejny produkt zasięgowy – tym razem z zamiarem odebrania portalom części przychodów reklamowych, ruszyła sieć reklamowa IDMnet. Konkurencyjna firma – Ad.net oferująca taki produkt już od zeszłego roku twierdzi, że IDMnet skopiował ich pomysł. Obie sieci wskazują, że kampanie zasięgowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców.
Polacy coraz chętniej korzystają z banków online
Anna Meller
Co siódmy internauta w Polsce dokonuje transakcji bankowych za pośrednictwem Sieci – podaje TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego w lutym br. wynika, że od początku roku liczba korzystających z płatności online wzrosła o 5%.
Visa: częściej płacimy kartami w internecie
Andrzej Maciejewski
W ubiegłym roku podwoiły się obroty polskiego handlu elektronicznego. O 115 proc. wzrosła sprzedaż opłacana kartami płatniczymi, a jej wartość sięgnęła 68,9 mln zł - poinformowała Visa. Z jej kart korzystało 79,9 proc. kupujących. Łącznie zawarto 287,3 tys. transakcji, z czego 81proc. użyciem kart ze znakiem Visa.
Apache - władca sieci
Andrzej Maciejewski
Z przeprowadzonych przez Netcraft badań wynika, że najpopularniejszym serwerem internetowym w marcu był ponownie Apache. Blisko 68 proc. internetowych witryn zostało zbudowanych z jego użyciem, wobec 54 proc. w tym samym miesiącu rok wcześniej. Netcraft przebadał 48 038 131 witryn.
Polska: 21% domowych internautów
Anna Meller
Jak wynika z przeprowadzonego przez CBOS badania, dwie trzecie Polaków posiada komputer w domu, a jedna piąta ma również dostęp do Sieci. Wciąż najczęściej łączymy się z Internetem za pośrednictwem modemu. Stałym łączem może się pochwalić jedynie 6% ogółu mieszkańców naszego kraju.
USA i Chiny – główne cele spamerów
Anna Meller
W minionym roku spamerzy upodobali sobie przede wszystkim dwa kraje, które plasują się w czołówce państw o największej ilości internautów. Stany Zjednoczone i Chiny najboleśniej odczuły zalew niechcianej korespondencji.
USA: ponad 200 milionowa armia internautów
Anna Meller
W Stanach Zjednoczonych 75% obywateli ma dostęp do Internetu, co przekłada się na liczbę 204,3 mln internautów – wskazują badania Nielsen//NetRatings. Co ciekawe, liczba kobiet korzystających z Sieci jest trochę większa od liczby użytkowników płci męskiej.
Time Warner pozbędzie się AOL?
Anna Meller
Pojawiły się pogłoski na temat wycofania się Time Warner z wspierania AOL. The Register podał za New York Post Online, że grupie Goldman Sachs zlecono już przygotowanie strategii ewentualnej sprzedaży AOL.
Chińskie władze cenzurują blogi
Anna Meller
Internauci w Chinach mają coraz większe problemy z publikacją swoich wypowiedzi. Władze najliczniejszego kraju świata zablokowały możliwość tworzenia blogów. To już kolejny zamach na wolność wypowiedzi w tym kraju – podała agencja AFP.
Poprzednia
strona
1
...
18
19
20
21
22
...
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »