Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
trend
Temat: trend
Konkrety a nie wodotryski
Szymon Augustyniak
Nad "wodotryski" użytkownicy witryn przedkładają konkrety – chcą szybko dotrzeć do potrzebnych im treści, odpowiednio ułożonych menu i dobrej wyszukiwarki.
Spada liczba internautów w Polsce, wzrasta znajomość portali
Anna Meller
Z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że w pierwszym kwartale br. liczba internautów w Polsce wynosiła ok. 6,6 mln osób, co oznacza spadek o 600 tys. w porównaniu z grudniem 2003 roku. Zwiększył się za to wskaźnik znajomości portali i serwisów internetowych. Niewiele zmieniło się jednak w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn.
75% Amerykanów ma w domu Internet
Anna Meller
Z badania przeprowadzonego przez Nielsen//NetRatings wynika, że prawie trzy czwarte mieszkańców Stanów Zjednoczonych może korzystać z Sieci w domu. Oznacza to, że dostęp do Internetu ma rzesza 204,3 mln osób.
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Anna Meller
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Spam kosztuje, anty-spam się opłaca
Szymon Augustyniak
Według badania IDC "Prawdziwy koszt spamu i wartość rozwiązań antyspamowych", spam stanowi stale rosnące zagrożenie dla produktywności. IDC ocenia, że spam to 32% wszystkich e-maili przesyłanych codziennie w Ameryce Północnej w 2003 roku. Jego liczba podwoiła się od 2001 roku. Rozwiązania anty-spamowe się opłacają – stwierdza ponadto IDC.
Rosną apetyty na polski e-rynek
Anna Meller
W ciągu najbliższych dwóch lat zachodnie firmy zaczną reklamować się w polskim Internecie, a majowa akcesja Polski do UE może przynieść wiele korzyści – mówi w wywiadzie dla Internet Standard Danny Meadows-Klue, szef europejskiego i brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau, organizacji strzegącej praw e-rynku. Przedstawiciel IAB zaznacza, że w ciągu najbliższych lat znacząco wzrosną wydatki na reklamę w Internecie, kosztem wydatków na promocję w radiu, a nawet prasie.
Internet2: kolejny rekord prędkości
Sebastian Górski
Ustanowiono kolejny rekord prędkości transmisji w Sieci. Konsorcjum Internet2, składające się z 200 uniwersytetów oraz organizacji rządowych, pracujących nad technologią sieci następnej generacji, poinformowało o transmisji danych na dystansie 11 tysięcy kilometrów ze średnią prędkością... 6,25 gigabita na sekundę.
MP3 i cyfrowa prasa w McDonald's
Anna Meller
W połowie 2005 roku w 6 tysiącach barów McDonald's będzie można skorzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu w technologii Wi-Fi. Co więcej, przedstawiciele korporacji twierdzą, że ich klienci będą mogli w ramach uiszczonej opłaty dostępowej pobrać pliki mp3 oraz zapoznać się z treścią cyfrowych wydań dzienników i magazynów.
Travelplanet chce zadebiutować na giełdzie
Anna Meller
Internetowa spółka Travelplanet SA, zajmująca się sprzedażą ofert turystycznych, zamierza pojawić się na giełdzie. Emisja akcji planowana jest na 2005 rok.
58,6 mld... spamu
Anna Meller
Z comiesięcznego badania prowadzonego przez Brightmail Logistics and Operations Center (BLOC) wynika, że odsetek spamu w marcu br. wzrósł do 63%. Jedna czwarta niechcianych wiadomości dotyczyła ofert promocyjnych produktów, jedna piąta – usług finansowych. W minionym miesiącu najbardziej aktywnym wirusem w sieci był NetSky.
Co stanie się z portalami w 2010 roku?
Anna Meller
Z sondy IDG.pl, w której wzięło udział ponad 3 tys. użytkowników, wynika, że za 6 lat dominującym podmiotem na polskim rynku internetowym będzie Onet. Ponad dwukrotnie mniej głosów otrzymała Wirtualna Polska, czterokrotnie mniej Interia. Co ciekawe, gros osób wskazało, że liderem będzie zupełnie inny podmiot, pozostali zapowiedzieli, iż w 2010 roku na scenie internetowej nie będzie w ogóle portali. Wyniki sondy sprowokowały nas do zadania pytań: jak będą wyglądać przedsięwzięcia online za 6 lat oraz w jaki sposób portale wyobrażają sobie swoją przyszłość? O odpowiedź poprosiliśmy przedstawicieli polskich i zagranicznych firm.
Jak firmy komputerowe traktują swoich klientów
Szymon Augustyniak
Raport Customer Respect Group (CRG) poświęcony obsłudze on-line klientów przez firmy z branży komputerowej wykazał, że jedna trzecia z nich nie odpowiada na zadawane drogą internetową pytania, tyle samo przekazuje dane personalne klientów bez ich zgody osobom trzecim.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
36
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »