Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
teoria gier
Temat: teoria gier
Teoria gier w zarządzaniu
Jarosław Badurek
Gry komputerowe, które niedawno traktowano jako kolejną zabawkę, dziś są nie tylko wielomiliardowym biznesem, ale w połączeniu z teorią gier zyskują na znaczeniu jako platforma do rozwoju oprogramowania gospodarczego czy badań nad sztuczną inteligencją.
Interdyscyplinarne blokowanie spamu
Antoni Steliński
Nina Balcan - specjalistka z Georgia Institute of Technology - opracowała nową metodę wykrywania i blokowania spamu. Stworzone przez nią rozwiązanie wykorzystuje technologie z zakresu uczenia się maszyn oraz teorii gier.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »