Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Poczta Polska
Temat: Poczta Polska
Poczta Polska wprowadza awizo przez SMS i inne e-usługi
Monika Tomkiewicz
Poczta Polska przygotowuje się do zmian związanych z liberalizacja rynku pocztowego. Poza restrukturyzacją wprowadza zmiany w ofercie - pojawi się awizo przez SMS i nowe e-usługi takie jak na przykład elektroniczny znaczek.
Poczta Polska wprowadza pocztę hybrydową - połączy e-mail z listem
Monika Tomkiewicz
Na początku przyszłego roku Poczta Polska ma zaoferować klientom indywidualnym usługę poczty hybrydowej. Klienci będą mogli wysyłać listy drogą elektroniczną, a odbiorcy otrzymają je w formie papierowej. Na razie z takiej usługi mogą korzystać klienci masowi, generujący duże ilości rachunków i różnego rodzaju dokumentów.
Sygnity rozwinie system śledzenia przesyłek Poczty Polskiej
Andrzej Maciejewski
Umowa na rozwój Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego opiewa na 16,7 mln zł i obowiązuje do końca 2013 roku. Obejmuje dokonywanie zmian w systemie, w tym konsultacje, prace programistyczne i wdrożeniowe oraz serwis ze wsparciem administracyjnym.
Poczta Polska: paczki pocztowe tylko z nami!
Krzysztof Lech
Jutro w telewizji oraz Internecie rusza kampania informacyjna Poczty Polskiej poświęcona paczkom pocztowym. Będzie ona promowała m.in. e-przesyłkę, czyli najnowszą usługę przeznaczoną dla e-sprzedawców.
Koma dla Poczty Polskiej
Computerworld
Koma dostarczy Poczcie Polskiej około 4,5 tys komputerów oraz 488 serwerów HP. Łączna wartość umów podpisanych z Pocztowym Funduszem Leasingowym wynosi ponad 28 mln złotych. Sprzęt trafi do jednostek Poczty Polskiej na terenie całego kraju.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »