Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
OperaTor
Temat: OperaTor
Oligopol telefonii komórkowej
Anna Meller
W Polsce połączenia telefonii mobilnej są wysokie pomimo tego, że na rynku istnieją trzej operatorzy, co powinno prowadzić do zwiększenia konkurencji i walki o klienta atrakcyjniejszą (tańszą) ofertą. Tymczasem trzy firmy komórkowe zgodnie udostępniają usługę na zbliżonym poziomie cenowym. Nasycenie rynku telefonią komórkową, które nas czeka w najbliższym czasie, może wpłynąć na zmianę polityki cenowej – wskazują autorzy raportu "Perspektywy polskiego rynku telekomunikacyjnego".
Jak się gada bogatym
Szymon Augustyniak
Ciekawych spostrzeżeń dostarcza obserwacja rynków usług telefonii komórkowej w krajach G-7: o ile najwyższy poziom nasycenia usługami występuje zdecydowanie w Europie Zachodniej (Włochy – 92,7%), to zdecydowanie najwięcej – ponad 7,5 godziny miesięcznie - rozmawiają Amerykanie.
Co się stanie, gdy nasyci się rynek?
Anna Meller
Spada dynamika przyrostu abonentów sieci I-mode japońskiego operatora NTT DoCoMo. Wynika to z nasycenia usługami mobilnymi w tym kraju. Jak wskazują badania przeprowadzone przez Instytut III Rzeczpospolitej w Polsce również obserwujemy taki proces.
POL-34 przez GTS
Jarosław Ochab
GTS Pronet, spółka grupy GTS, wygrała przetarg na świadczenie usług dostępu do Internetu dla kilkunastu sieci akademickich tworzących POL-34/622.
Crowley obsłuży UZP
Computerworld
Spółka Crowley Data Poland w wyniku wygranego przetargu będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne dla Urzędu Zamówień Publicznych.
Polkomtel zarobił prawie 247 mln zł
Jarosław Ochab
Operator sieci Plus GSM z pewnością może zaliczyć III kw. br. do udanych. Przychód spółki wyniósł 1,35 mld zł i był o 9,4-proc. wyższy niż w III kw. 2002 r. Polkomtel wypracował w tym okresie 246,9 mln zł zysku netto, wobec 231,2 mln zł rok wcześniej.
Z prefiksem 1066 do sieci komórkowych
Adam Urbanek
Energis Polska podpisała z Telekomunikacją Polską umowę, która wkrótce umożliwi abonentom sieci Energis łączenie z numerami wewnętrznymi krajowych sieci telefonii komórkowej GSM, bezpośrednio po wybraniu prefiksu 1066.
Internet bez abonamentu
Juliusz Kornaszewski
Od 20 listopada można skorzystać z oferowanego przez Techmex modemu GPRS wraz z usługą pakietowej transmisji danych w systemie bezabonamentowym Simplus.
Satelitarny roaming Ery
Andrzej Maciejewski
Era będzie świadczyć usługi roamingu satelitarnego w sieci Thuraya, pokrywającej zasięgiem ponad sto państw.
Netia rozbudowuje sieć IP
NetWorld OnLine
Ericsson podpisał z Netią umowę ramową na rozbudowę sieci IP, w tym na dostawę urządzeń rdzeniowych i brzegowych firmy Juniper.
Jak pozbyć się spamu w postaci SMSów?
Anna Meller
Posiadacze telefonów komórkowych są coraz częściej atakowani przez spamerów, jednak krytyczna fala spamu w "komórkach" dopiero nas czeka – wskazują zajmujący się tym problemem parlamentarzyści Unii Europejskiej. Niektóre kraje zaczęły już stosować odpowiednie sankcje dla przesyłających niezamówione wiadomości SMS.
Numi usprawnia zarządzanie numerami operatora
Adam Urbanek
Globema udostępniła własne rozwiązanie NUMI (Numbers Inventory Manager), zapewniające obsługę numeracji u operatora telekomunikacyjnego. System wspomaga operatorów telefonii stacjonarnej, komórkowej lub wirtualnej w zarządzaniu numeracją, od poziomu koncesji aż do identyfikacji pojedynczego numeru.
Poprzednia
strona
1
...
9
10
11
12
13
...
51
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »