Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
oglądalność
Temat: oglądalność
Twitter pokaże wreszcie, czy nasz tweet cieszy się zainteresowaniem
Janusz Chustecki
Twitter wdraża nowe rozwiązanie View Count, które pokazuje użytkownikowi, ile osób ogląda jego tweety, podobnie jak to robi szereg internetowych platform, takich jak np. serwis YouTube.
Internetowe szaleństwo mistrzostw Euro 2004
Anna Meller
Śledzenie przebiegu rozgrywek spotkań piłkarskich w internecie cieszy się w Polsce dużą popularnością. Serwis Euro 2004 w portalu Onet.pl generuje 57% ruchu całego działu Sport. Z kolei w pierwszym tygodniu mistrzostw z serwisu piłkarskiego Wirtualnej Polski skorzystało ponad 415 tys. unikalnych użytkowników. Internauci najbardziej zainteresowani są bieżącymi wynikami rozgrywek piłki nożnej oraz sylwetkami ulubionych piłkarzy. Istotną rolę ogrywają również fora dyskusyjne - fani futbolu nie potrafią odmówić sobie przyjemności skomentowania poczynań swoich faworytów. Internet stał się równie ważnym źródłem informacji o Euro 2004 jak telewizja.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »