Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
nauka zdalna
Temat: nauka zdalna
Co Khan Academy sądzi o ChatGPT 4?
Daniel Olszewski
O najnowszej wersji ChatGPT wypowiedział się szef organizacji Khan Academy. Co o najnowszym rozwiązaniu sądzi edukacyjna organizacja non-profit?
Chmura IBM dla sektora edukacji
Grzegorz Stech
IBM ogłosił uruchomienie IBM Cloud for Education. Dzięki pierwszemu rozwiązaniu, dostarczanemu w ramach IBM Cloud for Education, instytucje edukacyjne i badawcze mogą uzyskać dostęp do w pełni zarządzanego, opartego na chmurze środowiska laboratorium komputerowego, dostarczanego z wirtualnymi pulpitami i preinstalowanymi aplikacjami.
Internet i nastolatki
Janusz Chustecki
NASK publikuje od 2014 roku co dwa lata raport, w którym prezentuje wyniki badań dających obraz tego, jak polskie nastolatki postrzegają internet i jakie są preferencje tej grupy użytkowników w obszarze cyfrowej aktywności. Kilka dni temu ukazała kolejna edycja, który nosi nazwę „Raport z badań nastolatki 3.0 (2021)”.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »