Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
mikroblog
Temat: mikroblog
Chiny blokują słowo "Egipt" w Sieci
Twitter testuje narzędzia dla biznesu
Biblioteka Kongresu zarchiwizuje tweety
Bożena Jaskowska
Największa biblioteka na świecie archiwizować będzie wpisy z mikroblogu Twitter traktując je jako dziedzictwo narodowe.
Bill Gates na Twitterze
Piotr Perka
Założyciel Microsoftu rozpoczął korzystanie z serwisu blogowego Twitter. Po kilkunastu godzinach aktywności konta już blisko 170 tys. osób obserwuje jego profil.
Nielsen: a Twitter wciąż rośnie
Bożena Jaskowska
W ciągu roku liczba użytkowników Twittera wzrosła o 1928% - wynika z najnowszych badań firmy Nielsen Online. Wśród największych serwisów społecznościowych również Twitter odnotował najwyższą dynamikę wzrostu średniego czasu poświęcanego miesięcznie na korzystanie z serwisu.
Twitter a sprawa polska
Artur Małek
Oglądalność serwisu Twitter.com rośnie w niesłychanym tempie. Wystarczy powiedzieć, że w ciągu 12 miesięcy serwis odnotował 1000 proc. wzrost użytkowników tylko w USA! Mimo, że polskie platformy mikroblogingowe nie złapały jeszcze takiego huraganu w żagle, to ich przedstawiciele są spokojni o rozwój i liczą na organiczny wzrost. Jedno jest pewne: póki co żadnej z nich nie można określić mianem "największego hitu pokolenia post-YouTube".
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »