Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
komunikacja biznesowa
Temat: komunikacja biznesowa
Materiał promocyjny
Głosowa komunikacja biznesowa w chmurze: ogólnoeuropejski trend nabiera tempa w Polsce
Monika Gałązka
Badania firm Cavell i MZA pokazują, że firmy coraz bardziej interesują się migracją firmowej telefonii do chmury. Według nich, w 2021 roku w Europie firmy używały około 131 milionów stacjonarnych numerów wewnętrznych. Około 20% z nich, czyli mniej więcej 12 mln, to numery w chmurze. Zgodnie z szacunkami do 2025 roku należy spodziewać się wzrostu liczby chmurowych firmowych numerów wewnętrznych do około 46 mln. Ten międzynarodowy trend przenoszenia firmowej telefonii i komunikacji do chmury jest w coraz większym stopniu widoczny także w Polsce.
Emotka w komunikacji służbowej. Czy :-) jest tego warta?
Grzegorz Kubera
Kiedy i dlaczego warto używać emotek w komunikacji służbowej? Czasami jest to wskazane, a czasami raczej mało zalecane. Warto znać różnicę.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »