Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Google
Temat: Google
Microsoft chce swoją wyszukiwarką podbić świat
Anna Meller
Gigant z Redmond ogłosił, że w tym roku stawia przede wszystkim na doskonalenie własnych mechanizmów wyszukiwania. Steve Ballmer, prezes Microsoftu, przyznał podczas wczorajszej konferencji promocyjnej, że firma zamierza pokonać Google, tworząc lepsze mechanizmy wyszukiwawcze. Pierwsze efekty prac Microsoftu mają ujrzeć światło dzienne za rok.
Google na podium
Anna Meller
Z Google korzysta 55 mln użytkowników w Europie – wskazują badania Nielsen/NetRatings. Daje to wyszukiwarce laury pierwszeństwa w rankingach. Sytuacja może się jednak szybko zmienić, bo do walki o prymat przystępują Yahoo! oraz MSN.
Miliarderzy z Google
Anna Meller
Pomysłodawcy wyszukiwarki internetowej Google – Larry Page oraz Sergey Brin znaleźli się na liście najbogatszych ludzi świata przygotowanej przez magazyn Forbes. Majątek każdego z nich szacowany jest na ok. miliard dolarów – wskazuje BBC.
Internetowe trendy i wydarzenia 2004 roku
Anna Meller
Czym zaskoczy nas najbliższe dziesięć miesięcy? Emarketer wskazuje, że 2004 rok upłynie pod znakiem m.in. sprzedaży muzyki online, interaktywnych gier, rozwoju technologii Wi-Fi. Przedstawiciele polskiego Internetu dodają, że na kształt krajowych biznesów wpływ będzie miała akcesja Polski do Unii Europejskiej, kuriozalna decyzja o zwolnieniu Internetu z podatku VAT (jeżeli zostanie przyjęta przez Senat, spowoduje różne perturbacje podatkowe) oraz coraz powszechniejsze wprowadzanie płatnych treści.
Opera coraz bliżej debiutu giełdowego
Anna Meller
Opera Software ma pojawić się na norweskiej giełdzie w następny czwartek. W tej chwili firma zbiera fundusze niezbędne do dalszych prac nad rozwiązaniami dedykowanymi dla rynku mobilnego.
Internetowi bohaterowie 2003 roku
Anna Meller
W Wielkiej Brytanii przyznano coroczne tytuły dobrych i złych, internetowych postaci roku. Mianem bohatera 2003 roku określono Steve’a Linforda, który prowadzi bezpardonową walkę z niezamówioną korespondencją, nadzorując "Spamhaus Project". Z kolei tytuł "czarnego charakteru" przypadł firmie Verisign - podał serwis BBC Online.
Yahoo! porzuca Google
Anna Meller
Firma Yahoo! poinformowała o zamiarach wycofania się z umowy z Google na dostarczanie mechanizmów wyszukiwawczych. Tym samym postanowiła skupić się na promocji i rozwoju własnych rozwiązań – podał serwis Cnet.com.
Google – globalną top marką roku 2003
Anna Meller
Zwycięzcą w corocznym konkursie Brandchannel organizowanym przez Interbrand zostało Google. Z ankiety przeprowadzonej wśród ponad 4 tys. osób, pochodzących z ponad 90 krajów wynika, że marka wyszukiwarki jest najbardziej znaczącą wśród światowych firm. Drugie miejsce w rankingu zajęła firma Apple.
Wzbogacone Gooru
Anna Meller
Polska wyszukiwarka Gooru.pl uruchomiła nowe funkcje. Użytkownicy mogą sprawdzić pogodę w swoim miejsce, dowiedzieć, kto jest dzisiaj solenizantem, a także wykonać obliczenia matematyczne i zapoznać się z bieżącym kursem walut.
Nowy system reklam i konta pocztowe w Google
Anna Meller
Google jest w trakcie przygotowywania nowego systemu reklamowego, który będzie połączony z pocztą elektroniczną. Zdaniem wielu, to rozwiązanie ma przyczynić się do znacznego wzrostu przychodów wyszukiwarki. Co więcej, Google zamierza odebrać użytkowników portalom Yahoo! oraz MSN.
Salesforce.com na parkiet
Computerworld
Dostawca rozwiązań CRM on demand - Salesforce.com planuje publiczną emisję swoich akcji. Według prospektu emisyjnego, łączna ich wartość wyniesie 115 mln USD – podał E-commerce Times. Yankee Group określiło giełdowe plany Salesforce.com strategią "obosiecznego miecza."
Najpopularniejsze narzędzia internetowe w 2003 roku
Anna Meller
W minionym roku największą popularnością cieszyły się trzy wyszukiwarki: Google, Onetu oraz Wirtualnej Polski. Znacząco wzrosła liczba polskich internautów korzystających z systemu operacyjnego Windows XP. Do przeglądania stron WWW użytkownicy najczęściej używali Internet Explorera – wynika z podsumowania przygotowanego przez firmę Gemius.
Poprzednia
strona
1
...
96
97
98
99
100
...
102
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »