Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CIO
Temat: CIO
Szacowanie rzetelne
George Sifri
Jakość każdego oszacowania kosztowego wynika z wielu czynników, takich jak kompetencje osoby przygotowującej oszacowania, jakość źródeł danych, metodyka oraz poziom doprecyzowania informacji o projekcie. Jak ważyć te elementy?
Gdyby nie Henryk...
Robert Jesionek
Gdyby nie Henryk, ten bank by nie powstał - powiedział Wojciech Sobieraj, prezes Alior Bank, w czasie Gali CIO Roku 2008, na której Henryk Baniowski odebrał główną nagrodę.
Ku doskonałości
Szymon Augustyniak
Jesteśmy w momencie wyłaniania się nowych reguł, zasad, tak jakby na przełomie zmian - stwierdza w rozmowie z CIO o obecnym stadium rozwoju zarządzania Janusz Górski, prezes DB Schenker, pierwszej firmy TSL w Polsce, która otrzymała wyróżnienie Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (EFQM).
Przewrót procesowy
Wanda Żółcińska
Silosy w bankach często zwane są królestwami. Król ma nad nimi absolutną władzę i tak naprawdę nikt nie jest w stanie wykazać mu błędów, ponieważ nie da się do końca zmierzyć rezultatów jego działań. Procesy, w których policzyć można wszystko, wypierają silosy, ale bardzo powoli.
Wielkie oszczędzanie
Barbara Mejssner
W czasie kryzysu nikt nie zrezygnuje z usług IT, jednak firmy będą musiały nauczyć się oszczędzania, nie będzie ich już stać na wdrożeniowe pomyłki. Paradoksalnie, dzięki temu mają szansę wypracować spójne i zoptymalizowane pod każdym względem wdrożenie. Mogą też przychylniej spojrzeć na rozwiązania open source oraz outsourcing.
Między technologią a biznesem - praktyki zarządzania IT w Polsce
Stanisław Bochnak
Szefowie informatyki, którzy deklarują, że ich organizacja jest zorientowana na klienta, jest wewnętrznym dostawcą usług czy jest zarządzana jak biznes są w doborowym towarzystwie - zaledwie 7% badanych podmiotów może tak o sobie powiedzieć i... tezę tę obronić.
Siła spokoju
Wanda Żółcińska
Dział IT to wprawdzie na ogół tylko niewielki fragment firmowego budżetu, ale łatwo może paść ofiarą fali oszczędności. Tymczasem radykalne ograniczenie firmowego budżetu IT może zamknąć całej organizacji drogę do prawdziwych oszczędności, ważniejszych niż zmniejszenie wydatków na jeden dział.
Outsourcing w czasach kryzysu
Bartosz Skórniewski
Obserwowana przez ostatnie tygodnie panika na rynkach finansowych niejednego skłania do refleksji. Rozwój sytuacji trudno przewidzieć - staje się jednak jasne, że rozszerzający się kryzys dotyka coraz więcej firm z branży pozafinansowej. Czy branża IT także zadrży w posadach? Zapewne zrewidowane zostaną budżety IT, być może część projektów zostanie przełożona na lepsze czasy. Całkiem niedawno, będąc na konferencji poświęconej perspektywom outsourcingu, usłyszałem, że może on być wybawieniem dla przedsiębiorstw w złych czasach. Jakie jednak muszą być spełnione warunki, aby kontrakt outsourcingowy stał się remedium na trudne czasy?
Strategie transformacji centrum przetwarzania danych
Dariusz Stachowiak
Działy IT muszą dziś sprostać bezprecedensowym wyzwaniom. Oczekuje się od nich wspierania rozwoju firmy i nowych inicjatyw. Powierza się integrację przedsiębiorstw nabytych w wyniku fuzji i przejęć. Muszą pomagać firmom we wprowadzaniu na rynek nowych produktów i usług w krótkim czasie.
Korzyści po czasie
Robert Jesionek
Czy sześć miesięcy po wdrożeniu to dobry czas, by zacząć liczyć korzyści z projektu? Aby odpowiedzieć na to pytanie, przyjrzeliśmy się trzem firmom, w bezpośredni lub pośredni sposób związanych z branżą spożywczą.
Jak zarządzać własną energią w stresie?
Wojciech Eichelberger, Jagna Ambroziak
Wprowadzenie do programu "Osiem razy O"
Między strategią a architekturą procesów
Dorota Dałkowska
Skuteczna i sensowna praca z procesami w organizacji jest niemożliwa, jeśli nie jesteśmy dobrze zorientowani, jakie procesy w niej występują. Przechodząc na wyższe szczeble firmy, stwierdzamy, że nie możemy skutecznie zarządzać organizacją, jeśli nie wiemy dobrze, co musimy robić, aby działać wydajnie.
Poprzednia
strona
1
...
59
60
61
62
63
...
71
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »