Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
awaria oprogramowania
Temat: awaria oprogramowania
Sposób na awarie
Piotr Kowalski
Mimo że na co dzień nie zajmuję się świadczeniem serwisu komputerowego, to od czasu do czasu się przydarzy. Trzeba się naonczas wykazać, że jest się prawdziwym mężczyzną i wziąć sprawy we własne ręce. Jako żywo, więcej uznania człowiek doznaje, gdy naprawi komuś jakąś usterkę techniczną, niż gdy wyprodukuje program, który rzeźbi przez rok. Ludzkość nie docenia trudu programistycznego, chociaż skwapliwie z jego owoców korzysta.
Stawka większa... i mniejsza
Szymon Augustyniak
Według raportu przedstawionego przez firmę Compuware 64% przedsiębiorstw nie przeprowadza oceny ryzyka awarii aplikacji przed wdrożeniem nowego systemu. Abnegacja kierownictwa biznesowego powoduje ponadto, że firmowi informatycy rzucają się z motyką na słońce próbując dokonać niemal pełnego testu aplikacji. Co jest przedsięwzięciem nierealnym.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »